Obavijesti

Promo sadržaj

Održano je Međunarodno natjecanje dentalnih tehničara, međukonferencija i sajam

Održano je Međunarodno natjecanje dentalnih tehničara, međukonferencija i sajam
8

U prostoru Regionalnog centra kompetentnosti Medicinske škole Bjelovar, 24. i 25. travnja, održano je Međunarodno natjecanje dentalnih tehničara, sajam, međukonferencija i okrugli stol u sklopu projekta „Uspostava regionalnog centra kompetentnosti Medicinske škole Bjelovar“

Međunarodno natjecanje dentalnih tehničara otvorio je župan Bjelovarsko – bilogorske županije, Marko Marušić, a učenici iz Sjeverne Makedonije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije i Hrvatske na natjecanju su pokazali vještine i umijeće u izradi morfološkog oblika zuba.

Prvoga dana, 24. travnja, škole su se predstavile izložbom na organiziranom sajmu u prostoru Regionalnog centra kompetentnosti Medicinske škole Bjelovar, a škola je međukonferencijom prezentirala svoj rad i aktivnosti centra.

Na održanoj međukonferenciji raspravljalo se o projektnim aktivnostima koje su usmjerene na modernizaciju i kadrovsko unapređenje obrazovanja uz promociju zanimanja u sektoru zdravstva te na jačanje kapaciteta ciljnih skupina (učenici, odrasli polaznici i odgojno-obrazovni radnici).

Nadalje, navelo se kako će RCK-a aktivno raditi na unapređenju strukovnih kurikuluma temeljenih na praksi s jasnim ishodima, programima usavršavanja te cjeloživotnim učenjem.

8
| Foto: PROMO

Naglasak se stavlja na nedovoljno promoviranu socijalnu i radnu integraciju ranjivih skupina primjenom individualiziranog pristupa, prilagodbom sadržaja te nabavkom specijalizirane opreme kao i na osuvremenjivanje metoda poučavanja, uspostavu tržišno oblikovanih programa i sustava za e-učenje.

Dodatno rješenje su neformalne edukacije koje najbrže odgovaraju na promjenjive potrebe tržišta rada. RCK-om unapređuju se stručne, andragoške i metodičko-didaktičke vještine odgojno-obrazovnih radnika (neusklađene s modernim trendovima) kroz inovativne metode poučavanja s fokusom na praktičan rad i samostalnost polaznika. Nabavom opreme visokog tehnološkog sadržaja potiče se napredak nastavnika, a učenike stavlja u doticaj sa suvremenim procesima za lakšu tranziciju u svijet rada.

Kreiranjem tržišno oblikovanih programa u suradnji s poslodavcima te primjenom inovativnih modela učenja, tehnologija i trendova, učenici i polaznici RCK-a poboljšat će izlazne kompetencije i zapošljivost.

Promocijom zanimanja i inovativnih sadržaja, koje nudi RCK-a, povećavat će se privlačnost istih, a korisnike usmjeriti na aktivnosti koje povećavaju konkurentnost na tržištu rada.

Osim međukonferencije, u prostoru RCK, održan je i sajam koji je prvenstveno zamišljen kao mjesto razmjene iskustva te međusobnog povezivanja škola, ali i poslodavaca sa školama. Izlagači na sajmu bili su predstavnici škola za dentalne tehničare iz Skopja, Ljubljane, Beograda, Osijeka, Zadra, Regionalni centar kompetentnosti Medicinske škole Bjelovar, Učilište IDEM i Zadruga “Melem” Medicinske škole Bjelovar.

Ukupna vrijednost ovog Projekta iznosi 28.852.446,81 kn/3.829.377,77 €, od čega je sredstvima Europske unije sufinancirano 85%, odnosno 24.524.579,78 kn/3.254.971,0 €. Razdoblje provedbe Projekta je od 18. veljače 2020. do 18. prosinca 2023. godine.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot