![Odgajajmo ekološki osviještene generacije: Recikliranje otpada od nužne je važnosti za život](https://img.24sata.hr/TZPHRrUBxW9Vdye4Ks_nawEGUTc=/414x267/smart/media/images/2021-37/ekotlon039-lus-110921.jpg)
Klimatske promjene koje su nastupile u cijelom svijetu djelomično su nastale zbog ljudske nebrige za okoliš. Zato se u očuvanje prirode moraju uključiti svi, a evo kako to rade velike kompanije poput Jana vode
Powered by Jana
Klimatske promjene koje su nastupile u cijelom svijetu djelomično su nastale zbog ljudske nebrige za okoliš. Zato se u očuvanje prirode moraju uključiti svi, a evo kako to rade velike kompanije poput Jana vode
Što više recikliramo, to će naš pozitivan učinak na okoliš biti veći. S ovim se slažu stručnjaci, a globalni trendovi usmjeravaju primarno prema očuvanju prirode, kako u privatnom životu tako i u poslovnom djelovanju. Važnost recikliranja je velika, a preduvjet je ekološka osviještenost svakog pojedinca i kompanije. Proces recikliranja ne završava kad se iskorištena PET ambalaža odloži u za to predviđene spremnike ili zbrine putem odgovarajućeg sustava nego se nastavlja. Prepoznali su to i unutar Fortenova grupacije, a u čijem se sastavu nalazi i brend Jana.
Od sada Jana prirodna mineralna voda dostupna je i u ekološki prihvatljivijoj, 100% recikliranoj boci 0,5 l. Time Jana, kao brend, radi velik iskorak i dodatan napor u brizi za okoliš.
Recikliranje je bilo glavna tema ove humanitarne akcije. Kako je briga za okoliš ujedno briga za nas same, vlastitim je primjerom pokazala Jana, ponosni sponzor Ekotlona, koja je u svoj portfolio uvela boce od 100% reciklirane plastike. Kako bi Jana, voda koja izvire na 800 metara dubine, ostala čista još mnogo godina, brend je odlučio napraviti pozitivan pomak prema očuvanju prirode i samim time stvoriti ekološki osviješten svijet oko nas. Baš zbog toga su odlučili kako će Jana imati novo, reciklirano pakiranje, kojim nastoji smanjiti količinu plastike za 44 tone, ali i emisiju CO2 za čak 78%.
Jana izvor idealne hidracije i ekološke osviještenosti
Ovaj iskorak brenda Jana okosnica je i nove marketinške kampanje koja nosi naziv "Iz poštovanja prema prirodi". Voda iz Janina izvora putuje s 800 metara dubine do površine i prvi susret s vanjskim svijetom, nakon 7000 godina, odvija se u trenutku otvaranja boce.
- Poštujemo prirodu i cijenimo njezin dar, zato smo odlučili okrenuti se prema održivom pakiranju te Janu puniti u bocu od 0,5 l koja je napravljena od 100% reciklata. Ovaj korak prema boljoj i održivoj budućnosti potvrda je naše predanosti odgovornom poslovanju, pri čemu svojim potrošačima osiguravamo proizvod u ekološki prihvatljivijem pakiranju. U ovoj priči izrazito je važna i uloga naših potrošača koje pozivamo da recikliraju boce nakon konzumacije jer tako osiguravaju sirovinu te rPET i pomažu kružnome modelu gospodarstva - kažu u Jani.
Jana u svakoj prilici
Jana voda bila je i sponzor nedavnog Ekotlona na Bundeku, ekološkog projekta čija je glavna tema bila recikliranje i promicanje vrijednosti očuvanja prirode. Time je Jana još jedanput potvrdila da je njezino djelovanje uvelike usmjereno na dobrobit zajednice.
Aktualna građevna regulativa – Zakon o upravljanju i održavanju zgrada
Tko je Ivan Martinović? Izabrao je Hrvatsku, Austrijanci su ga zbog toga htjeli izbaciti iz škole
Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!