Obavijesti

Promo sadržaj

Od staje do proizvodnog pogona: Priča o Heleninoj prirodnoj kozmetici

Od staje do proizvodnog pogona: Priča o Heleninoj prirodnoj kozmetici

Helena Nađ, osnivačica Helena prirodne kozmetike, krenula je od male farme koza do vlastitog proizvodnog pogona, stvarajući brend koji stavlja ljudsko zdravlje i prirodnu njegu kože u prvi plan

Helena Nađ, mag.ing.proc., certificirana fitoaromaterapeutkinja i formulatorica prirodne kozmetike, krenula je na ovaj poslovni put s jednostavnom, ali važnom idejom – stvarati proizvode koji istinski brinu o zdravlju kože, koristeći prirodne, pažljivo odabrane sastojke. Njezin put nije bio lak, ali ga je obilježila odlučnost i želja da ponudi rješenja koja pomažu ljudima u održavanju zdravlja njihove kože.

A,Herd,Of,Boer,Goats,In,A,Pasture.

Priča o Heleninoj prirodnoj kozmetici započela je kada se, suočena s ograničenim financijskim mogućnostima, morala odreći planova za mini siranu. No, ljubav prema prirodi i vlastita potreba da svojoj kćeri Sofiji osigura prirodne proizvode bez štetnih sastojaka, potaknula ju je na istraživanje sapuna od kozjeg mlijeka. Od prvih sapuna do širokog asortimana prirodnih kozmetičkih proizvoda, Helena je stalno nadograđivala svoje znanje, educirala se i postajala sve uspješnija.

Briga za ljudsko zdravlje u središtu brenda

Brend Helena prirodna kozmetika nije samo simbol kvalitete, već predstavlja i duboku posvećenost zdravlju i dobrobiti kože. Svaki proizvod je formuliran kako bi zadovoljio specifične potrebe različitih tipova kože, a Helena osobno pazi na odabir samo najboljih prirodnih sastojaka. Svi proizvodi izrađeni su bez sulfata, parabena, ftalata i drugih štetnih tvari, što ih čini pogodnima za osobe s osjetljivom kožom, kao i za one koje traže prirodnu njegu.

Jedan od najistaknutijih proizvoda brenda je TeenClean krema, koja je osmišljena kao pomoć za kožu sklonu aknama i prekomjernoj proizvodnji sebuma. Krema je pogodna za tinejdžere, ali i odrasle osobe koje se bore s masnom kožom i nepravilnostima. Njeni sastojci, kao što su hladno prešana ulja lješnjaka, jojobe i sjemenki grožđa, te eterična ulja čajevca i lavande uz dodatak praha zeolita i niacinamida učinkovito djeluju na regulaciju masnoće kože, umiruju upale te smanjuju vidljivost prištića i akni. Ova krema je postala najprodavaniji proizvod Helenine linije, a zadovoljni kupci svjedoče o njenoj učinkovitosti i poboljšanju stanja kože već nakon nekoliko dana korištenja. Više o ovom proizvodu možete saznati ovdje.

Osim TeenClean kreme, veliki uspjeh postigla je i DermaSkin krema, koja je namijenjena osobama s osjetljivom i suhom kožom, sklonom crvenilu, ljuskanju i upalama. Ova krema pomaže u liječenju simptoma rosacee, dermatitisa i psorijaze zahvaljujući kombinaciji prirodnih biljnih ulja, ekstrakta kamilice, nevena, sladića i šisandre uz dodatak aloe vere, vitamina E i B5 te alantoina. DermaSkin krema ne samo da hidratizira kožu, već obnavlja oštećeni zaštitni sloj kože, smanjujući upale i osjećaj zatezanja. Ovaj proizvod je prava podrška za svakodnevnu njegu problematične kože, a detaljnije informacije možete pronaći ovdje.

Najprodavaniji proizvodi kao ambasadori zdravlja kože

Helena prirodna kozmetika nastoji riješiti česte probleme kože koristeći bogatstvo prirode. Ovi proizvodi nisu samo kozmetika, već podrška zdravlju kože kroz temeljito istražene formulacije. Helena uvijek naglašava važnost svakodnevne njege kože uz proizvode koji pružaju dugotrajne rezultate bez štetnih kemikalija.

Njezini najprodavaniji proizvodi, TeenClean i DermaSkin, nisu samo marketinški uspjeh, već su rezultat dugogodišnje posvećenosti i stalne komunikacije s kupcima. "Najveće mi je zadovoljstvo kada mi se ljudi jave s povratnim informacijama kako im moji proizvodi stvarno pomažu", kaže Helena. Upravo su te povratne informacije ono što njezinu kozmetiku čini posebnom – proizvodi su razvijeni na temelju stvarnih potreba ljudi i prilagođeni za različite tipove i probleme kože.

Pogled u budućnost: Briga za kožu i razvoj novih proizvoda

Helena ne prestaje s inovacijama. Planira proširiti svoj asortiman te ponuditi nove proizvode poput krema za tijelo, dezodoransa i šampona. Također, razmišlja o proširenju proizvodnog pogona kako bi mogla zadovoljiti sve veće zahtjeve tržišta. "Moj cilj je stvoriti proizvode koji pomažu ljudima da se osjećaju dobro u svojoj koži, bez štetnih kemikalija i nepotrebnih sastojaka", kaže Helena.

Helena prirodna kozmetika nije samo brend, to je filozofija života i briga za zdravlje kože. Svaki proizvod je pažljivo osmišljen kako bi pružio najbolje od prirode, donoseći istinske rezultate i njegu koju vaša koža zaslužuje. Više o njezinim proizvodima i filozofiji možete saznati na službenoj stranici Helena prirodna kozmetika, te Facebook, Instagram i TikTok profilu!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.