Obavijesti

Promo sadržaj

Novi netradicionalni medijski kanali komunikacije

Novi netradicionalni medijski kanali komunikacije
5

Otvaraju nove mogućnosti za pojedini brand, omogućuju oglašivačima utjecaj i na tijelo i na um potencijalnog kupca. Kupac ovdje ne vidi proizvod, on ga jednostavno može osjetiti

Ivan Nikolašević, direktor Advans Zagreb, komentira da se virtualna stvarnost (VR) ili pak proširena stvarnost (AR) koje se intenzivno razvijaju i koriste na razvijenijim i budgetom izdašnijim tržištima ne smatraju samo novim metodama, već da se govori o potpuno novoj vrsti medijskog kanala.

„Novi“ medijski kanali nam omogućavaju osobniji i bliži pristup potrošaču, dodaje Ivan Nikolašević.

Otvaraju nove mogućnosti za pojedini brand, omogućuju oglašivačima utjecaj i na tijelo i na um potencijalnog kupca. Kupac ovdje ne vidi proizvod, on ga jednostavno može osjetiti.

Gubi se statičnost klasičnih načina plasiranja poruke gdje se s potrošačima može dijeliti tek trenutak. Novi mediji nam omogućavaju da brandovi dijele iskustva!

Ono što Ivan Nikolašević smatra kao bitno za naglasiti je da spomenuti „Novi“ kanali komunikacije nisu prikladni za svaki proizvod ili oglašivača te je za primjer naveo kako ponekad loša komunikacija virtualne stvarnosti može ostaviti puno lošiji dojam nego loš tv oglas.

Novim načinima komunikacije naše poruke puno duže ostaju u svijesti potrošača. Također, oglašivači ne koriste nove medije samo u svrhu promocije i prodaje. Novi mediji su savršen alat za edukacije i plasiranje informacija prema ciljanim grupama potrošača. Na primjer, upoznavanje željene turističke destinacije, testne vožnje automobila, ture unutar svjetski poznatih muzeja i slično.

Nove metode komunikacije daju nam simulaciju interakcije s kupcem što ni jedan medij do sada nije omogućio u toj mjeri.

Ivan Nikolašević kaže da ono što možemo očekivati dalje u tom smjeru je sve masovnije korištenje takvih opcija od strane potrošača, sve veći angažman oglašivača prema novi medijima te usavršavanje tehnologije od strane agencija i produkcijskih kuća.

Bitno je napomenuti da nove medije treba ipak koristiti kada se radi o bitnom i relevantnom. Ne možemo očekivati da će one tako skoro prevladati u odnosu na klasične medije. Razlozi tome mnogi, a neki od njih su cijene produkcije u segmentu virtualne stvarnosti, ograničeni angažman korištenja specifičnih ciljnih skupina. S obzirom na to da se radi o novom trendu, stabilni i predvidljivi rezultati takvih investicija i kampanja tek slijede, zaključuje Ivan Nikolašević iz Advansa.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Tips and tricks: Zašto je važan statičar?
PROMO

Tips and tricks: Zašto je važan statičar?

Ako u 2025. planirate rekonstrukciju doma, postoji nekoliko ključnih koraka koje morate proći prije nego se odvažite na ovaj proces.
Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak
ŠTO DONOSI 2025.?

Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak

Ovo je godina u kojoj učimo prepoznavati što je bitno za nas osobno i sa svojim talentima i darovima doprinositi zajednici i društvu. Svi ćemo doživjeti neki prijelaz od starog prema novom
Veliki tjedni horoskop: Bikove očekuju putovanja, Djevice će osvajati, a Vage biti prezauzete
OD 5. DO 11. SIJEČNJA

Veliki tjedni horoskop: Bikove očekuju putovanja, Djevice će osvajati, a Vage biti prezauzete

Ribama dolazi sjajno razdoblje, a naklonjeni Mars puni ih pozitivnom energijom. Odgovarat će im aktivan društveni život i zabave u kojima će se najbolje opustiti