Danas je Merkur osiguranje javnosti predstavilo aktualizirani identitet brenda s novim logotipom. Time tvrtka pokazuje snažan stav o čudu života- čovjeku te naglašava svoj identitet koji na razini Grupe postoji još od 1798. godine – jasnim bojama, dinamikom u logotipu i fokusom na čovjeka
Novi identitet: društvo Merkur osiguranje uključuje čudo života - čovjeka u svoj brend
Merkur osiguranje naglašava svoje osnovne vrijednosti novim identitetom brenda te stavlja fokus na tradiciju koja čini okosnicu Merkur grupe od 1798. godine. Time se čudo života i njegove potrebe pozicioniraju tamo gdje im je od samog početka i mjesto. „Ne osmišljavamo svoj identitet iznova. Štoviše, sada otkrivamo svoje korijene”, izjavio je Ingo Hofmann, predsjednik Nadzornog odbora Merkur osiguranja. „Naša suština, a time i snaga, koje se isprepliću kroz povijest našeg društva dugu 223 godine, sada su opipljivije i konkretnije u novom identitetu brenda nego ikada prije.”
Novi korporativni dizajn, naglašen logotip i jasne boje
Identitet brenda unaprijeđen je na suvremen način u skladu s kulturom poduzeća, čiji je cilj timsko razmišljanje, agilan pristup poslu i transparentna komunikacija. Društvo Merkur osiguranje naglašava vlastite prednosti logotipom koji pokazuje nove akcente, jasnim bojama i figurom čovjeka koji je u pokretu.
Robert Vrca, predsjednik Uprave Merkur osiguranja: „Vizualno otkrivamo ono što izražavamo u svojim vrijednostima, ono što pružamo svojim klijentima i zaposlenicima: slobodu i samoodređenje. Čovjek je oduvijek bio u fokusu Merkur osiguranja i čini okosnicu našeg poslovanja, u Austriji od 1798. godine, u Hrvatskoj već 25 godina. Uz to još više naglašavamo ono što je u središtu naših misli i našeg djelovanja: čovjeka i njegovu sigurnost, a ne sebe kao poduzeće.“
„Zato što sam čudo života”
U budućnosti će se svijet boja društva Merkur sastojati od triju osnovnih nijansi: neutralne bijele, bogate zelene i moderne sive. Font natpisa također se uklapa u narativ, i to tipografijom koja simbolizira jednostavnu eleganciju i suvremenu preciznost. Odnos prema čudu života- čovjeku, koji se temelji na osnovnom solidarnom stavu osiguranja, provlači se poput niti kroz cjelokupni identitet brenda na tržištu. U tu svrhu Merkur mijenja svoju perspektivu, a slogan brenda postaje jednako snažan i raznolik kao i sam život: „Zato što sam čudo života”.
Bečka agencija Arts & Crafts okupljena oko direktora Toma Krutta i Gerda Haselsteinera odgovorna je za kreativnu realizaciju glavne ideje i novog identiteta brenda. Od 1. lipnja, 2021. godine društvo Merkur osiguranje prisutno je s novim imidžom u tiskanim i online medijima te s TV spotom.
Dodatne informacije i slike potražite na internetskoj stranici https://www.merkur.hr/novosti
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa