Obavijesti

Promo sadržaj

Novi film o Jamesu Bondu ruši sve rekorde. Već ga je pogledalo 100.000 gledatelja

Novi film o Jamesu Bondu ruši sve rekorde. Već ga je pogledalo 100.000 gledatelja
2

Nakon samo 20 dana prikazivanja najnoviji film JAMES BOND, ZA SMRT NEMA VREMENA pogledalo je više od 100.000 gledatelja

Koliko je film ZA SMRT NEMA VREMENA uspješan u Hrvatskoj najbolje pokazuje podatak da je prošlo čak 656 dana od kada je neki film dostigao magičnu brojku od 100.000 gledatelja. To je bio Star Wars: The Rise of Skywalker  - 02.siječnja.2020.

Od početka pandemije pa sve do prošlog tjedna titulu najuspješnijeg film u hrvatskim kinima čvrsto je držao ljetni hit Brzi i žestoki 9 sa 65.569 gledatelja.

ZA SMRT NEMA VREMENA će u Hrvatskoj po prihodima od kino ulaznica postati najuspješniji film iz James Bond franšize i time prestići do sada dva najkomercijalnija filma SPECTRE i SKYFALL.

Za ljubitelje filmske statistike:

U posljednjih 5 godina; od 2016. do 2020. svega je 30 filmova u Hrvatskoj dostiglo broj od 100.000 gledatelja.

Najuspješnija godina po broju filmova sa 100.000 i više gledatelja  je bila 2019. sa 9 naslova, nakon čega slijede 2017. i 2018. , svaka sa po 8 naslova. Pred kraj niza je 2016. sa samo 5 naslova. U Covidom obilježenoj 2020. nije bio niti jedan film sa 100.000 gledatelja.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
PROMO

Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!

Advent na trgu zagrebačkog Z Centra donosi spektakularan planetarij, adventske kućice, klizalište i brojna besplatna događanja za sve generacije
Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima
PROMO

Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima

SELECTIO Grupa, vodeća hrvatska grupacija za HR konzalting i potragu za talentima, provela je ispitivanje organizacijske klime i angažiranosti za neke od najvećih poslodavaca u Hrvatskoj kojim je obuhvatila 50,000 zaposlenika. Rezultati pokazuju da tvrtke koje razumiju i adresiraju ključne potrebe svojih zaposlenika ne samo da povećavaju njihovu angažiranost, već bilježe i mjerljiv povrat ulaganja
Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!
PROMO

Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!

Ostvarite vašim mališanima najčarobnije božićne snove i povedite ih u MiniPolis, na jedinstven događaj s Djed Božićnjakom koji će zauvijek pamtiti!