Serija reklama inspirirana je „dvojbenim“ situacijama u kojima se navijači često nađu gledajući utakmice sa svojim prijateljima
Nogometni TV spotovi za Karlovačko imaju neočekivanog junaka – VAR
Upravo je dan početka Europskog nogometnog prvenstva Karlovačko odredilo i kao datum predstavljanja svoje nove oglašivačke TV kampanje. Poznati domaći pivski brend, koji se oduvijek veže za sjajnu navijačku atmosferu i zabavu, odlučio je angažirati neočekivanog glavnog junaka – VAR. Za mnoge još uvijek kontroverzna tehnologija namijenjena nogometnim sucima, ovaj put pomaže trojici prijatelja razriješiti „dvojbene“ situacije koje su se dogodile u njihovom navijačkom žaru.
Serija TV spotova pod redateljskom palicom Miroslava Terzića na zabavan način prikazuje kako i među svojima može doći do nesuglasica oko toga tko je slučajno posegnuo za tuđom bocom, tko je zadnji put išao po novu rundu u hladnjak ili tko je sljedeći na redu za pozvati rundu Karlovačkog u kafiću. I tu na scenu stupa VAR. Pomoću njega prijatelji jasno vide koji je od njih u pravu pa se nakon toga mogu nastaviti zabavljati i navijati u omiljenom Karlovačko Korneru – bio on u nečijoj kući, stanu ili omiljenom kafiću.
Karlovačko Korner će ove sezone pronaći dom u čak 3.000 ugostiteljskih objekata diljem Hrvatske koji će postati najbolje mjesto navijanja i druženja. Naravno, u odabranim kafićima i VAR će dobiti posebnu poziciju, a bit će tu i brojnih navijačkih nagrada i iznenađenja za punoljetne posjetitelje.
Iako je glavna poruka najnovijih TV spotova poziv na zabavu i strastveno navijanje među svojima uz kvalitetno domaće pivo, Karlovačko je brend koji jednako tako sve svoje potrošače poziva na odgovornost. Putem društvenih mreža će svoje potrošače podsjećati da u pivu uživaju umjereno te da ne voze nakon konzumacije – čak i jedne boce.
Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.
Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama
Danas ne bih bila među živima da nisam koristila biljne pripravke