Logo Germanije od sada i na rukavu pulskog prvoligaša...
NK Istra 1961 i Germania dodatno proširili sponzorsku suradnju!
Istra 1961 je sinonim za žilavog prvoligaša koji neće tek tako prepustiti svoj teško stečeni status na travnjacima 1.HNL.
Otkako su krenuli u suradnju s novim partnerom Germanijom, trener Garcia je ove sezone dobro posložio ekipu s Aldo Drosine, jer drugačije ne bi išlo. HNL je jači nego ikad, pa je i Istra 1961 ovog ljeta u svoju svlačionicu dovela veliki broj pojačanja, od kojih je najzvučniji dolazak Rusa Serdera Serderova.
Istrine ambicije prati i Germania, suradnja dvaju klubova je proširena pa će tako Istra 1961 najmanje do kraja ove sezone ponosno isticati logo Germanije na svojim rukavima.
Na potpisivanju proširenja suradnje koja traje još godinu dana sudjelovali su predsjednik Uprave Istre 1961 Branko Devide Vincenti, direktor prodaje i marketinga NK Istre 1961 Fabio Ivinić, Jasmina Batarilo-Ćerdić, direktorica marketinga Germanije te Marijo Tolj, član uprave Germanije.
Germania je jedan od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja u Hrvatskoj, a osim Istre 1961, partner je još četirima hrvatskim nogometnim prvoligašima – Gorici, Lokomotivi, Slaven Belupu i Šibeniku – te trostrukom košarkaškom prvaku Europe KK Splitu.
Kako bi svojim korisnicima pružili objedinjenu ponudu usluga i informacija, Germania je 2014. godine pokrenula specijalizirani sportski portal Germanijak.hr koji je na putu da postane najčitaniji specijalizirani portal u Hrvatskoj.
Velika se važnost pridaje i društveno odgovornom poslovanju na koje se izdvaja značajan postotak godišnjeg budžeta, a sve kako bi zajednici vratili dio onoga što je dala. Ova burna vremena i nedaće poučili su nas da profit nije najbitniji, već solidarnost, aktivna participacija u zajednici, uz održivi razvoj kompanije. U skladu s tim Germania, osim brojnih jednokratnih donacija potrebitim udrugama i ustanovama, sudjeluje i u ekološkim projektima, zdravstvenim akcijama te stipendira mlade talente, a veliki naglasak stavlja i na sudjelovanje samih zaposlenika u društveno odgovornim akcijama.
LAQO prvi u u industriji osiguranja napravio programatsku DOOH kampanju
CroAGRO – Sajam kakav poljoprivreda zaslužuje
Posjetite Zagreb u blagdansko vrijeme i iskoristite 20 posto popusta u Hotelu Zonar Zagreb