Obavijesti

Promo sadržaj

Navigiranje kroz regulirane vode marketinških izazova: priča o kreativnosti i inovaciji

Navigiranje kroz regulirane vode marketinških izazova: priča o kreativnosti i inovaciji
6

Marketinški stručnjaci koji rade u visoko reguliranim industrijama suočavaju se s raznim izazovima, uključujući stroge pravne zahtjeve, ograničenja u sadržaju i targetiranju publike.

Unatoč ograničenjima, ipak postoji prostor za kreativnost i inovaciju. Međutim, potrebno je pažljivo manevrirati kroz regulativni okvir kako bi se osigurala usklađenost i poštivanje pravila. 

Saznajte kako vodeći stručnjaci iz tih industrija pronalaze ravnotežu između kreativnosti i pravila na nedavnom panelu #MARKETING organiziranom od strane 24sata: 

Luka Matutinović, CMO, iz tvrtke LELO i Dino Martinović, direktor marketinga Stanić Beverages Grupe i Marko Janković, direktor agencije Jedinica (Val grupa), 

Raspravu je sjajno moderirala Morana Fudurić, izvanredna profesorica na katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. 

Maraska, hrvatska tvrtka iz Zadra, proizvodi visokokvalitetna alkoholna pića, sirupe, likere, voćne rakije i druge proizvode koje izvoze diljem svijeta. Dino nam iz uloge direktora marketinga, ispričao kako njihov uspjeh pokazuje da kreativnost igra ključnu ulogu u strateškom pristupu industriji.  

Kroz suradnje s vrhunskim mixolozima kreirali su koktel Maraschino kiss kojim će osvajati tržište, s vizijom da postane sinonim za hrvatski turistički proizvod HORECA ponude.  

Drugačiji od drugih brendova, LELO se etablirao kao luksuzni brand za pružanje užitka te je svojom reputacijom zauzeo vodeće mjesto na tržištu u dizajnu, inovacijama i tehnologiji.  

Luka nam je otkrio kakvim kreativnim idejama privlače potrošače i kroz mnoštvo nagrađivanih inicijativa doprinose društvu. Kroz suradnje sa sexolozima i psiholozima educiraju zajednicu, podižu svijest o temama koje su i dalje tabu. No, nove generacije mijenjaju stereotipe i predrasude, otvarajući prostor za otvoren i progresivan dijalog o seksualnosti i intimnosti, a LELO ih u tome podržava. 

Iz perspektive Jedinice, agencije za brendiranje i digitalnu komunikaciju, Marko nam je dao uvid u to kako kreativni timovi uspješno plivaju u reguliranim sektorima. Naglasak je na edukaciji i razumijevanju potreba klijenata te prilagođavanju cjelovitih rješenja koje agencija nudi kako bi se uklopila u cjelovitu strategiju.  

Stoga je važno da regulirani brendovi surađuju s vrhunskim komunikolozima koji mogu pružiti prilagođena rješenja potrebna ovim industrijama, ali istovremeno privući potrošače putem autentičnih priča s kojima se mogu povezati. 

Pogledajte ovaj zanimljiv panel!  

VIDEO

Moderatorica:  

Morana Fudurić je izvanredna profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Poslovno iskustvo stječe u producentskoj kući i oglašivačkoj agenciji te brojnim konzultantskim projektima s inozemnim kompanijama. Bavi se strategijom, marketinškom komunikacijom i digitalnim marketingom te surađuje s renomiranim fakultetima u SAD-u, Litvi i Italiji. 

O panelistima: 

Marko Janković, direktor agencije Jedinica (Val grupa), strateg čija je strast komunikacija u svim oblicima i formatima. Marko je vodio kreativu i implementaciju komunikacijskih projekata koji su osvojili 40+ stručnih nagrada u tri godine. U dušu poznaje hrvatsku medijsku scenu, zahvaljujući sedmogodišnjem iskustvu rada u 24sata kao voditelj strateškog razvoja i voditelj digitalnog tima. Danas plovi vodama Val grupe, gdje je direktor agencije Jedinica, koja je fokusirana na brand i digitalnu komunikaciju. 

Luka Matutinović, CMO, LELO, diplomirao je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Svoje petnaest godišnje iskustvo u marketingu usavršavao je na raznim pozicijama u multinacionalnim kompanijama kao što su L'Oreal Adria i Henkel. 2015. pridružio se kompaniji LELO u funkciji globalnog menadžera za razvoj proizvoda, a 2018.preuzeo je titulu globalnog šefa marketinga. 

Dino Martinović, direktor marketinga, Stanić Beverages d.o.o., Stanić Grupa, ima iza sebe 16 godina posvećenih upravljanju vrhunskim brendovima: Red Bull, Moët-Hennessy, Campari Gruppo, Orangina, Juicy, Maraska, Zala, Sola, KK Zadar. Obavljajući poslove od marketing asistenta, preko brend menadžera do direktora Marketinga Stanić Beveragesa i predsjednika Nadzornog odbora KK Zadar. 

24 Sata donosi #MARKETING panele, koji se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga medija i komunikacija. Paneli su namijenjeni svim zaljubljenicima u digitalne trendove, a moderatori i panelisti odabrani su stručnjaci u području iz tema panela. Stay tuned!  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.