Nakon što se krajem prošle godine na hrvatskom tržištu pojavio po mnogo čemu jedinstven brend – jabukovača Stari lisac – ovih dana je krenula i televizijska oglašivačka kampanja
Budi lukav: Odvaži se i nauči trikove Starog lisca
Kako bi se Starog lisca što bolje približilo potrošačima, za glavnu zvijezdu TV spotova odabran je frontmen legendarne grupe Psihomodo Pop. Popularni roker Davor Gobac odlična je personifikacija iskustva, samouvjerenosti i lukavstva Starog lisca.
Pošto su to zapravo osobine koje većina ljudi ima, on ih u prvom TV spotu poziva da ih se odvaže i pokazati te tako „probude Starog lisca“ u sebi. Početkom svibnja s emitiranjem je počeo i nastavak ove priče – drugi TV spot u kojem snalažljivi Gobac u stilu pravog starog lisca pronalazi rješenje za jednu zanimljivu situaciju.
Televizijsku kampanju nadopunjuje nagradni natječaj „Traži se Stari lisac!“. Sjeti se svih situacija u kojima si se snašao kao pravi Stari lisac i/ili prijavi svog frenda! Svaka ekipa ima bar jednog Starog lisca, snalažljivog, lukavog, samouvjerenog i s pravim odgovorom na svako pitanje.
Prijavi najbolji trik Starog lisca na web stranici www.starilisac.hr do 31.5. jer kao glavnu nagradu Stari lisac časti tebe i tvoju ekipu cugom i live svirkom Psihomodo Popa.
Sve informacije prati na web stranici www.starilisac.hr i na Facebook stranici „Stari lisac“.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
Peugeot je spreman za budućnost!