Native Advertising Awards najrelevantnije je međunarodno natjecanje u području native oglašavanja
Native projekti 24sata osvojili devet nagrada na međunarodnom natjecanju Native Advertising Awards
Pobjednike natjecanja bira stručni žiri u konkurenciji iz više od 30 zemalja koja uključuje velike europske i svjetske medijske kuće poput The Washington Posta, The Guardiana, BBC-a, Schibsted Brand Studia i drugih.
Ove godine native studio 24sata osvojio je čak devet nagrada - četiri zlatne medalje, dvije srebrne i tri brončane. TikTok Videostar za klijenta A1 Hrvatska osvojio je zlato u kategorijama Najučinkovitija native kampanja, Najbolji serijal sponzoriranih videa, Najbolje korištenje AFP web TV-a, srebro u kategoriji Najbolje korištenje influencera i broncu u kategoriji Najbolje korištenje YouTubea. Najljepši posao na svijetu (SOS mom) za klijenta SOS Dječje selo Hrvatska osvojio je srebro u kategoriji Najbolje korištenje teksta. Neka igra ostane igra za klijenta Hrvatska Lutrija osvojio je zlato u kategoriji Najbolje korištenje online medija i broncu u kategoriji Najbolja native strategija. Shape of you za klijenta Answear osvojio je broncu u kategoriji Najbolje korištenje Facebooka. Veseli nas što je i ove godine Native Advertising Institute prepoznao naš rad!
Posebne čestitke i našim kolegama iz Slovenije iz Žurnal24 s kojima smo surađivali na projektu Joonglaa i za klijenta A1 Slovenija osvojili ukupno pet nagrada - dva zlata i tri srebra!
Sve dobitnike pogledajte na službenoj stranici Native Advertising Institutea.
Nagrađeni projekti 24sata
NEKA IGRA OSTANE IGRA - HRVATSKA LUTRIJA
Hrvatska lutrija obratila nam se s posebnim zadatkom, ukazati na problem zlouporabe kockanja te prevenciju ovisnosti. Kao vodeća medijska kuća u Hrvatskoj kreirali smo snažnu multiplatformsku online kampanju kako bismo s klijentom došli do cilja – Neka igra ostane igra! Kampanja je ostvarila gotovo 300.000 pregleda, a 1 od 10 osoba pristupila je helplineu s ciljem savjetovanja o ovisnosti o kockanju.
NAJLJEPŠI POSAO NA SVIJETU - SOS DJEČJE SELO HRVATSKA
Nije lako uspoređivati ​​težinu bilo kojeg posla, ali jedan je zasigurno i najteži i najljepši, a to je biti roditelj. U teškoj potrazi za zaposlenicima, SOS Dječje selo Hrvatska obratilo nam se s namjerom da zaposli novu mamu. Naš zadatak bio je učiniti najteži posao na svijetu poželjnim pa smo pokrenuli kampanju na portalu 24sata pod nazivom Najljepši posao na svijetu, kampanja je ostvarila gotovo 200.000 pregleda i čak dvije prijave za posao SOS mame u SOS Dječjem selu Hrvatska.
Native sadržaje 24sata kreira iskusni tim stručnjaka, najčešće na zahtjev klijenata, no kada pronađemo temu vrijednu medijske pažnje javljamo se proaktivno i dogovaramo opcije suradnje. Svaka je kampanja na svoj način jedinstvena, a posebno nas vesele nagrade za projekte koji se bave društveno-odgovornim temama - zlato i bronca za kampanju Hrvatske Lutrije, s temom prevencije ovisnosti o kockanju te srebro za SOS Dječje selo Hrvatska kojemu smo pomogli u potrazi za novim SOS mamama. U kreiranju kampanje uvijek krećemo od strateškog izazova klijenta i prilagođavamo komunikacijske forme ciljevima koje zajedno želimo ostvariti, zaključila je Mirta Dabić, Chief Creative Content Producer 24sata.
TIKTOK VIDEOSTAR - A1 HRVATSKA
Kreirali smo TikTok Videostar, online talent show za promociju aplikacije A1 Xplore Music by Deezer. Tražili smo talentirane kreatore, koji su aktivni na TikToku, ali još nisu uspjeli isplivati na površinu. Tijekom sedam epizoda kandidati su se našli u raznim kreativnim i zanimljivim izazovima u kojima su imali priliku pokazati svoje vještine i talent. Projekt je pokrenut na zasebnom micrositeu za prijave, ali proširio se na sve naše online platforme. Serijal je ostvario više od 2 milijuna pregleda na svim JoomBoosovim kanalima.
Mislim da smo još jednom dokazali kako je JoomBoos idealan medij za komunikaciju s mladima, a ključ uspjeha leži u tome što se od samih početaka nismo vodili isključivo parametrima poput pregleda i lajkova već smo od samih početaka radili na kreiranju communityja. Sa sigurnošću mogu reći da smo stvorili najveći i najvjerniji community u Hrvatskoj, ali i regiji - mjesečno ostvarujemo preko 44 milijuna kontakata s našim communityjem kroz razne inovativne forme na svim našim kanalima. Kreiramo zaista odlične stvari već preko 6 godina, a Videostar je samo jedna od njih. To je prepoznao i A1 Hrvatska koji je s nama od samih početaka i želim im zahvaliti na iskazanom povjerenju i veselim se svim budućim projektima od kojih su neki već u pripremi, otkrio je Dominik Beber, glavni urednik JoomBoosa.
SHAPE OF YOU – ANSWEAR
Modni trendovi mijenjaju se svakodnevno, ali samopouzdanje je ono što je trajno. Zato je miss7 u suradnji s Answearom, pokrenuo projekt Shape of you. Cilj naše multiplatformske kampanje bio je na primjeru pokazati kako neki komad odjeće pristaje našem obliku tijela, uskladiti kombinacije i što je najvažnije, zabaviti se. Putem objave članaka i videa na društvenim mrežama dosegli smo više od 200.000 korisnika.
miss7 njeguje blizak, prijateljski odnos sa svojom publikom i zato mi je posebno drago što je nagrađen projekt u kojem su naše čitateljice i čitatelji sudjelovali i u kreiranju sadržaja. Također, u eri društvenih mreža, filtera i vizualnih ideala iznimno je važno da je poruka Shape of You prepoznata te da je dobila ovako važno međunarodno priznanje. 'Body positivity' za miss7 nije samo zgodan hashtag za društvene mreže, to je vrijednost u koju naš tim čvrsto vjeruje i veselim se svim budućim izdanjima našeg Shape of You, izjavila je Marjana Filipović-Grčić, Voditeljica komercijalnog oglašavanja miss7 grupe.
Globalni lider u native oglašavanju
Već posljednjih pet godina, od 2017. Native Advertising Institute prepoznaje naš rad i od tada svake godine nagrađuje najbolje projekte iz radionice native studija 24sata. Do danas smo osvojili više od 90 nagrada u području native oglašavanja, a posebno smo ponosni na nagradu Native Advertising Instituta za najbolji native studio na svijetu te nagradu Native Advertising Marketer of the Year, 2020., direktoru marketinga 24sata, Anti Franotoviću. Godinu ranije, također smo imali čast biti i u kategoriji Brand of the year s brandom LELO.
Native studio 24sata pokazao se kao globalni lider u native oglašavanju, a sadržaji koje kreiraju naši stručnjaci u posljednjih nekoliko godina ostvarili su više od 30 milijuna pregleda!
Hrvatska broji 2500 sati sunca godišnje: Iskoristi ih uz besplatnu elektranu
Robert Lewandowski – u srcu Poljske i Poljaka
Otkrijte skrivena značenja božićnih simbola u vašem domu!