Tradicijski nakit jedan je od najpopularnijih suvenira kojeg ljeti kupuju domaći i inozemni turisti, a sada se zbog velikih ljetnih sniženja u Zaksu i Argentumu može kupiti uz 40% popusta!
Najljepši tradicijski nakit na sniženju uz 40% popusta
Tradicijski nakit izrađen od zlata i srebra ovoga je ljeta posebno tražen među domaćim i inozemnim turistima, pokazuju najnoviji podaci najvećih hrvatskih tvrtki za prodaju nakita - zlatarnica Zaks i srebrnarnica Argentum. Među mnoštvom modnih dodataka oblikovanih u skladu s hrvatskom kulturno – povijesnom i etnografskom baštinom naušnice su prve na listi, te svojom ljepotom polako ali sigurno osvajaju domaća i inozemna tržišta.
Naime, kao originalan suvenir trajne vrijednosti tradicijski nakit oduvijek je okupirao pažnju stranih gostiju, a zbog velikog estetskog i emotivnog značaja koji nosi sada je visoko tražen suvenir koji predstavlja pravi dašak tradicije iz prebogate povijesti hrvatskih krajeva. Nose ga mnoge hrvatske zvijezde ali i jordanska kraljica Rania, holivudska glumica Eva LaRue kao i slavni oskarovac Morgan Freeman te mnogi drugi.
Među tradicijskim naušnicama koje istovremeno nose povijesni pečat i svevremenski su elegantne, najpoznatije su one iz linije botuni, koju je još 2007. Hrvatska turistička zajednica proglasila najoriginalnijim hrvatskim suvenirom. Uz njih su najpopularnije, i izvan granica Hrvatske prepoznate, konavoske naušnice verižice koje se vežu za dubrovačko područje gdje su bile prve na popisu predmeta kojima su mladići prigodom ženidbe darivali svoju odabranicu. Nebrojeno mnogo izvedbi popularnih naušnica rećina s dodacima poput koralja i bisera danas u Dalmaciji možemo vidjeti na svakom koraku, a upravo one slove za najljepše tradicijske ukrase naše zemlje.
Osim prekrasnih šibenskih puca, verižica i rećina tu su i naušnice bribirske kneginje izrađene prema originalu iz 10. stoljeća, pronađene kraj tvrđave Bribir, sjedišta hrvatskih knezova i banova Šubića.
Današnje replike splitskih naušnica s koraljima i biserima iz 18. stoljeća, u originalu izrađene filigranskom tehnikom, neodoljivo podsjećaju na cvijet od čipke. Isto tako, visoku povijesnu vrijednost nose i naušnice Dalmatinski cvjetići izrađene prema primjerku nastalom tehnikama filigrana i iskucavanja - jedinstvenim spojem dviju tradicionalnih metoda izrade nakita.
Među novim izvedbama koje će zbog svoje ljepote, vrijednosti i značaja lako pronaći mjesto u današnjoj kulturi su Šibenske rozete i Dalmatinke, naušnice inspirirane katedralom Sv. Jakova – najznačajnijim graditeljskim ostvarenjem 15. i 16. stoljeća u Hrvatskoj i simbolom stvaralačke snage našeg naroda.
Kao najveće domaće zlatarske tvrtke, Zaks i Argentum ponosno čuvaju i nastavljaju hrvatsku kulturu i tradiciju, a svake godine u ovo vrijeme kreiraju i nove linije tradicijskog nakita. Isključivo u plemenitim kovinama trajne vrijednosti, zlatu i srebru, izrađuju se replike i interpretacije hrvatskog tradicijskog nakita, ali i potpuno nove izvedbe temeljene na hrvatskoj kulturno-povijesnoj i etnografskoj baštini.
Nošenjem tradicijskog nakita odaje se počast bogatoj hrvatskoj povijesti i naglašava pripadnost određenom području, a kako su naušnice jedan od najprepoznatljivijih i najrasprostranjenijih ženskih uresa, ne čudi veliki interes za njima. U hrvatskoj povijesti izrađivane su samo od skupocjenih materijala, preciznim i mukotrpnim radom profesionalnih majstora zlatara, a osim dekorativne svrhe predstavljale su dublji iskaz religiozne pripadnosti, položaja u zajednici te materijalnog statusa obitelji.
Cjelokupnu kolekciju potražite u ARGENTUM srebrnarnicama i ZAKS zlatarnicama diljem zemlje, a prilikom ljetne kupnje ostvarite popuste: do 40% na srebrni nakit, 30% na sve satove i 25% niže cijene za asortiman zlata.
Više o informacija o tradicijskom nakitu potražite na web stranicama: www.zaks.hr i www.argentum.hr
Popis ARGENTUM prodajnih mjesta potražite ovdje, a ZAKS poslovnica ovdje.
Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima
Stiže Black Friday: donosimo savjete kako još više uštedjeti
Nogometna zvijezda Joško Gvardiol novi je ambasador Ožujskog piva