Obavijesti

Promo sadržaj

Na Zagrebačku modnu kartu upisana je nova Karla

Na Zagrebačku modnu kartu upisana je nova Karla
16

Zagrebačka modna karta dobila je novu adresu za luksuznu kupnju. U Centru Kaptol otvorena je nova Karla trgovina

Elegantno uređena, kako bi užitak kupnje omiljenih modnih brendova postao jedno sasvim novo iskustvo, Karla nudi pomno biran izbor obuće, torbi i modnih dodataka za kojima uzdišu trendseterice diljem svijeta. Inspirirajte se visokom modom svjetskih metropola na novoj omiljenoj adresi – Karla trgovini u prizemlju zagrebačkog Centra Kaptol.

U prizemlju zagrebačkog Centra Kaptol otvorena je nova, najprostranija Karla multibrend trgovina. Elegantno uređen prostor u mirnim, toplim bojama i s pažljivo odabranim materijalima posjetili su brojni modni znalci i poznate osobe kako bi razgledali ponudu omiljenih brendova u novom prostoru koji stvara ozračje luksuznih modnih oaza svjetskih metropola. Takva savršena kulisa idealna je za razgledavanje i isprobavanje najtraženijih modela aktualnih kolekcija renomiranih dizajnera, poput Tory Burch, See by Chloé, Marc Jacobs, Loriblu, Coccinelle, Fabi i drugih.

«Već skoro četrdeset godina Karla trgovine donose pomno birane modne brendove, kao i najaktualnije trendove svojim vjernim kupcima u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku. Nova Karla u Centru Kaptol «šlag je na tortu» našem dugogodišnjem radu, pažljivoj izgradnji portfelja i ljubavi koju nesebično ulažemo u kvalitetu uz učenje o modi», poručuje direktorica prodaje, Vinka Matijević te poziva «Iskusite jedno sasvim novo okruženje u kojem ćete se osjećati ugodno, osjetiti dašak svjetskih metropola te dobiti vrhunsku uslugu našeg tima».

16
| Foto: MARKO MIHALJEVIC

Topli tonovi ružičaste i marelice dobivaju dubinu i vibrantnost detaljima u boji maraske, a tim arhitekata, dizajnera i retail konzultanata iz studija Brigada pažljivo su osmislili Karlu te objašnjavaju «Uspješna rješenja i interijeri koji se ističu rezultat su brojnih faktora, a jedan od ključnih su dobra suradnja, komunikacija i uzajamno povjerenje između investitora i projektantskog tima. Željeli smo kreirati prostor koji kupce inspirira ne samo ponudom i uslugom, već i posebnim prostornim doživljajem. Korištenjem široke palete toplih tonova, različitih materijala i suptilnih tekstura, postignuta je fina, izbalansirana podloga koja prostor čini dinamičnim i zanimljivim, a ujedno stavlja proizvode u fokus».

Bojana Gregorić Vejzović, Mila Elegović, Anita Dujić, Marija Borić, Jelena Marinović Petrović, Rita Rumora Jurki, Mia Matić, Pamela Badžek, Vanja Halilović, Ivana Petković Čevra, Matea Ibanez i Ana Andabak Volk uživale su u modnoj ponudi nove Karla trgovine, mjesta gdje se susreću modni trendovi u jednom elegantnom i profinjenom prostoru koji će zadovoljiti i modne znalce najistančanijeg stila.

Dobro nam došli!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot