Hrvati i nogomet vole se javno, a nedavno je svoju ljubav ili nogometnu vještinu tisuće njih moglo pokazati još javnije. Nogometni fanovi, rekreativci, svi oni koji u žaru navijanja viču na ekran ‘Dodaj!’ ili ‘Pucaj!, ili oni koji jednostavno vole izazove svoje su nogometne vještine mogli testirati na zagrebačkim ulicama
Na zagrebačkim ulicama otkrivaju se skriveni nogometni talenti! Jesi li ti novi Modrić?
U Varšavskoj, u Arena cenru, City Centu One West i City Centu One East čekao ih je interaktivni izazov tehniciranja. – freestyle nogometa. Na digitalnim ekranima opremljenima kamerama koje precizno prepoznaju pokrete imali su priliku pokazati pravu nogometnu vještinu. Ekran ih je, naime, pozivao na izazov tehniciranja i to virtualnom loptom koju igrač nije smio ispustiti 30 sekundi.
Miran Pirner, hrvatski nogometni freestyle virtuoz kaže I sam “Probao sam ovo tehniciranje i jako je zanimljivo. Komplicirano je skoro kao i pravo” u šali kaže osvajač brojnih nagrada na natjecanjima u freestyle nogometu, čovjek koji izvodi čuda s nogometnom loptom i sve skupa cool tip”.
Nogometni izazov dio je globalne Snickersove kampanje uoči europskog nogometnog prvenstva EURO koje se održava u lipnju.
Hrvati su, srećom, još jednom dokazali da su prava nogometna nacija - ne samo da se u tehniciranju okušalo njih više od 15.000 tisuća, nego su prosječno bez greške tehnicirali 23 sekunde.
Osim što volimo nogomet, Hrvati vole i navijati, tako da su ulični nogometaši oko sebe okupljali navijače i znatiželjnike koji nisu mogli odoljeti a da ne zastanu na tren i pogledaju kako izgleda spoj virtualnog i stvarnog svijeta.
Tehniciranje uživo virtualnom loptom kojim je Snickers angažirao i zabavio igrače i prolaznike omogućili su interaktivni digitalni ekrani tvrtke Go2Digital. Ekrani su opremljeni detektorima pokreta koji u 7 točaka prate i precizno mjere pokrete.
Uz ekrane Go2Digitala dosad su se već radili čučnjevi, mjerila temperatura, oglasi prikazivali samo vlasnicima pasa ili ispuštao miris svježe pokošene trave:
- Vanjsko oglašavanje već neko vrijeme ne mora biti statično i dosadno. Osim interakcije s publikom, tu su i mogućnosti preciznog ciljanja određenih skupina, kontekstualno oglašavanje ovisno o lokaciji, vremenskoj prognozi ili dobu dana, brza prilagodba i izmjena poruka i još puno različitih mogućnosti. Zapravo, tehnologija je već tu, samo kreativnost oglašivača je granica!
Na web stranicama Go2Digitala provjerite mogućnosti digitalnog vanjskog oglašavanja - https://www.go2digital.hr/
Naručite vrhunsku stolariju od Marlexa već danas – klijenti su prezadovoljni!
Briga za budućnost: Kaufland donirao za neonatalnu skrb
AutoZubak Black Week: Uštedite do 9.000€ na rabljene automobile