Obavijesti

Promo sadržaj

Na Jarunu održano finale najvećeg afterwork druženja u Hrvatskoj

Na Jarunu održano finale najvećeg afterwork druženja u Hrvatskoj
5

Rekordan broj prijava u gotovo svim gradovima te 10% više sudionika nego lani sjajan su uvod u iduću sezonu, kada B2Run obilježava 10. godišnjicu osnutka

Tisuće zaposlenika iz 400 različitih tvrtki okupilo se u četvrtak 12.9. na B2Run druženju na Jarunu, unatoč kiši. Kilometri koje su sudionici prešli samo su dio ove priče, a pravi fokus je, kao i uvijek - na zajedništvu, jačanju organizacijske kulture i osjećaju pripadnosti. Za razliku od sportskih manifestacija, B2Run stavlja naglasak na ono što dolazi nakon posla – trenutke koje dijelimo s kolegama, stvaranje veza van ureda i poticanje osjećaja pripadnosti kojem, kao socijalna bića, svi težimo.

Zajednički koraci prema boljoj organizacijskoj kulturi 

S obzirom na broj prijava, B2Run je u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu zabilježio gotovo rekordan broj od samog osnutka – sudjelovalo je preko 9.000 poslovnjaka. Od toga 48 % kolegica i 52 % kolega. Tvrtke prepoznaju vrijednost ovakvih druženja jer ona ne samo da jačaju odnose unutar tima, već pružaju priliku za bolje razumijevanje i suradnju. Kroz ležernu i opuštenu atmosferu, B2Run omogućuje zaposlenicima da se povežu na dubljoj razini, što u konačnici jača organizacijsku kulturu i doprinosi dugoročnom uspjehu kompanije.  

Ana Barčot, voditeljica odnosa s javnošću B2Run-a, ističe kako se pripreme za događaj kreću mjesecima prije same utrke: „Timovi se pripremaju kroz zajedničke treninge, kreativne sesije za osmišljavanje slogana i mnoge druge aktivnosti koje potiču povezanost. To pomaže u stvaranju uzbuđenja, ali i jača međusobno povjerenje među članovima tima. Tijekom eventa, naglasak je na zajedničkom slavlju i povezivanju, a trčanje i druge aktivnosti su samo dio iskustva. Ključna vrijednost B2Run-a je stvaranje osjećaja pripadnosti koji nadmašuje uobičajene radne odnose” - zaključuje Barčot.  

A tko je druženje s kolegama:icama nastavio s medaljom oko vrata ili plaketom u ruci ? 

Mjerili su se pojedinačni rezultati trkača kao i najbolje vrijeme u ekipnoj kategoriji, a prvi je kroz cilj prošao Dino Vidmar iz tvrtke AITAC d.o.o. dok je u ženskoj konkurenciji to bila Mirjana Šimek Bilić iz tvrtke Plavi tim d.o.o. 

Najbrža velika tvrtka bila je Centar za vozila Hrvatske, dok su svoja mjesta na postolju zauzeli i AITAC d.o.o. kao najbrža srednja tvrtka i Integracija od-do d.o.o. kao najbrža mala tvrtka. U ženskoj ekipnoj kategoriji također su se dodjeljivale plakete za prva tri mjesta u malim, srednjim i velikim tvrtkama, a prva mjesta su izborili HPB Sport kao mala tvrtka, Plavi tim d.o.o. kao srednja te kao velika Atlantic Grupa d.d. 

Kao dio posebne kategorije su se dijelile i nagrade za najkreativniji i najfit tim. Najkreativnije osmišljene timske majice imali su u Zubak grupa s natpisom ,,Brzi i žestoki’’, dok je tim s najviše trkača u ekipi u odnosu na ukupan broj zaposlenih bio Adcubum d.o.o. – čak 51 trkač u tvrtci sa 113 zaposlenih što je impresivnih 45 %. 

Planovi za 2025. godinu već su u punom jeku 

Dijana i Viktor Vetturelli, idejni začetnici B2Run druženja 2015. godine su povodom 10. godišnjice postojanja kompanije razmišljali na koji ju način obilježiti a da bude alternativa klasičnom partijanju te što mogu ponuditi poslovnoj zajednici, a da bude vezano uz područje njihovog djelovanja.  

VETTURELLI je aktivan upravo u B2B sektoru pa se rodila ideja o aktivnom afterwork druženju u vidu B2B RUN-a. Tri godine kasnije, postali smo dio svjetske serije poslovnih utrka B2Run i do danas u četiri hrvatska grada okupljamo skoro 10.000 zaposlenika godišnje. Kada se malo odmaknem i B2Run promatram iz udaljenosti, zaključila bih kako je to ujedno i najveća marketinška platforma u Hrvatskoj. Ne postoji niti jedno mjesto na kojem ćete vidjeti skoro 600 brendova na majicama tisuća i tisuća ljudi. Vjerujemo da smo u svim gradovima zaposlenicima pružili nezaboravno popodne o kojem će pričati do nove sezone 2025. kada ćemo obilježiti desetu obljetnicu pokretanja događaja u zagrebačkom Maksimiru” naglašava Dijana Vetturelli

B2Run sudionici, hvala vam! U ovoj ste sezoni zajedno prešli gotovo 50.000 kilometara! Vidimo se iduće godine u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu i to, vjerujemo, u rekordno velikome broju!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
PROMO

Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept

Osigurajte ugodnu temperaturu u domu tijekom cijele godine uz stručnjake iz Klima Koncepta koji donose savjete za odabir idealnog klima uređaja i dizalice topline uz atraktivne Black Friday popuste
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
PROMO

Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare

Anketa provedena među 902 ispitanika uključuje 621 klijenta Addiko banke
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa
PROMO

Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa

Usluge otkupa zlata i srebra, zaloga zlata te kupovine investicijskog zlata i srebra bit će dostupne u Exclusive Change poslovnicama u City Centeru one West, u Zagrebu, od 19. studenoga te u City Centeru one Split, u Splitu, od 25. studenoga