U studenom, mjesecu posvećenom muškom zdravlju poslali su glasnu poruku svim muškarcima - bez obzira na njihov stil, na činjenicu vole li bradu ili brčiće, na to kako se briju, podrezuju i trimaju
Muškarci, Movember je! Čuvajte svoje kraljevske dragulje!
Obilježavanje Movembera može početi tek kad Philips One Blade “izbaci“ kampanju i, sad već tradicionalno, podsjeti muškarce na važnost preventivnih pregleda testisa! “Čuvaj svoje kraljevske dragulje“ ključna je poruka projekta iza kojeg su stali Matija Lazarević LayZ, Pave Elez i Filip Dejanović, trojica mladih influencera, kreativaca i lica kojima mladi vjeruju i koji sami vjeruju u bolju budućnost.
U studenom, mjesecu posvećenom muškom zdravlju poslali su glasnu poruku svim muškarcima - bez obzira na njihov stil, na činjenicu vole li bradu ili brčiće, na to kako se briju, podrezuju i trimaju. Stavši u bademantilima ispred foto objektiva fotografa i content creatora Janka Janića ova su tri “kraljevića“ dodatno naglasila koliko je informiranje i edukacija muškaraca o raku prostate i raku testisa bitna te da je briga za njihovo mentalno zdravlje ključna u svakoj borbi protiv ove zloćudne bolesti. Iako je u ovoj umjetničkoj priči spotlight stavljen na svakog od trojice perspektivnih kreativaca i predvodnika digitalnog svijeta, puno je važnije svjetla reflektora uperiti na Movember koji ove godine slavi 20. godišnjicu otvorenog pričanja o raku prostate muškaraca starijih od 60 godina i tumoru testisa mladih muškaraca do 30 godina. S brkovima ili bez, ovih je dana bitno samo jedno – sjetiti se svojih kraljevskih dragulja.
Osim što jedan od najpopularnijih brijačih aparata uspješno skida dlačice s brade, pazuha, prsa, nogu, on je i sjajno rješenje za lako ‘rješavanje‘ dlaka i na najosjetljivijim dijelovima tijela koje u ovom mjesecu svakako treba samopregledati. Već treću godinu za redom, pod krovnom komunikacijom “Daj zabrij na zdravlje“, muškarci su sigurni da su konačno našli pravog saveznika u borbi protiv neukrotivih brkova i brade, ovog puta uz ultimativnu oštricu 360 koja prati konture svakog lica. S druge strane, kao brand koji misli izvan okvira, Philips dodatno potiče svoje korisnike i one koji će to tek postati, na razmišljanje o svojim životnim navikama, kako biti odgovorniji i kako je malo potrebno za bolje i zdravije sutra.
Makeup: Nina Pejnović
Hair: Barbershop Saint
Knjiga narudžbi, backlog, Grupe KONČAR dosegnula iznos od gotovo dvije milijarde eura
Gubite kilograme a ne vrijeme uz tretman Neinvazivne liposukcije!
U studenom ostvarite povrat novca s Mastercard karticama Partner banke