Ovog Movembera mislite na vlastito zdravlje i podržite istraživanje Instituta Ruđer Bošković
Muškarce koji se pridruže Movemberu u dm-u čeka poklon
Kaže se da brada čini razliku između dječaka i muškarca, no mi vjerujemo da ono što čini pravog muškarca ima puno više veze s odgovornošću koja uključuje i odgovornost prema vlastitom zdravlju.
Ne sumnjamo da ćete ovog studenog primijetiti nešto veći broj muškaraca s brkovima, što prije svega znači da su se aktivno uključili u globalni pokret koji podiže svijest o bolestima koje pogađaju muškarce. Složit ćete se da je simbolična podrška ovom cilju i više nego važna, ali da bi Movember stvarno ostvario svoj cilj, moramo nadići simboliku.
Briga o brku i briga o zdravlju idu ruku pod ruku
Pokretu se osmu godinu za redom pridružuje dm te će sve prodavaonice dm-a i ovog studenog služiti kao podsjetnik na važnost prevencije i brige o zdravlju. Računamo na to da ste vi već preuzeli odgovornost za svoje zdravlje, a najbolji način na koji možete pomoći dm-u tijekom mjeseca muškog zdravlja jest da članovima svoje obitelji, prijateljima i kolegama skrenete pozornost na to da Movember nije samo vrijeme za brigu o brku, već i vrijeme za brigu o zdravlju.
Kako biste manje vremena proveli u brizi za brk, a više u brizi o zdravlju, tijekom cijelog studenog prilikom kupnje proizvoda za mušku njegu, uz prethodnu aktivaciju eKupona u aplikaciji 'Moj dm', dm vam poklanja 30x više bodova na dm active beauty kartici. Ako pak kupnju obavite u prodavaonicama dm-a i pri tome kupite proizvode za mušku njegu u vrijednosti iznad 35 € (263,71 kn), na dar dobivate sportsku torbu.
Tko kaže da briga o zdravlju ne može biti zabavna
Tijekom sedam godina obilježavanja Movembera dm je, uz podršku kupaca, Institutu Ruđer Bošković osigurao više od 54.000 eura za istraživanja raka prostate. Istraživanja su rezultirala otkrićem novih potencijalnih prognostičkih markera koji se koriste za probir, rano otkrivanje, potvrdu dijagnoze, predviđanje odgovora na terapiju i nadziranje napretka bolesti.
Ovogodišnju donaciju možete podržati odlaskom u Satiričko kazalište Kerempuh u nedjelju 19. studenog. Naime sav prihod od prodaje ulaznica za predstavu Kako druga polovica voli namijenjen je donaciji Institutu za istraživanje raka prostate.
Više informacija o Movemberu u dm-u možete pronaći na internetskoj stranici dm-a: www.dm.hr.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka