WOLF i TWNTY - TWNTY lansirali su liniju čarapa koje simboliziraju hrabrost, inspiraciju i odlučnost za svakodnevno napredovanje.
Mlade poduzetnice u novu godinu ulaze s jednom porukom: budite hrabri!
Zanimljiv spoj mode i inspiracije, koji proklamira hrabrost i ustrajnost, lansiraju dva mlada hrvatska brenda – Women of Luminous Future (WOLF) i TWNTY - TWNTY. Vođene ljubavi prema poslu koji rade i neumorno razvijaju, dobro poznate i uhodane vlasnice brenda TWNTY - TWNTY, Andrea Trgovčević i Petra Perkov, pridružile su se Ani Rotim (WOLF), u misiji da kroz „Čarape hrabrih odluka“ prenesu i drugima mantru koja ih i sama pokreće te ponude drugačiju perspektivu samoizražavanja.
Uzbudljiva kolaboracija rezultirala je kreiranjem linije posebnih čarapa koje postoje kako bi motivirale i inspirirale sve one kojima treba podsjetnik da je najvažnija točka hrabrost.
Ideja se rodila prirodnim putem - kako WOLF priča godinama inspirira i gura svoje sudionike da „naprave korak naprijed i da ne odustaju“ želja je bila glasnije poručiti tu istu poruku, samo ovaj put - kroz neki predmet.
„Predložiti suradnju curama iz TWNTY - TWNTY bio je logičan slijed, budući da su upravo one mlade poduzetnice koje rade baš to – hrabro koračaju naprijed. Naše čarape nisu samo komad odjeće, nego platno za inspiraciju onome tko ih nosi da odlučno zakorači u svaki dan. Kreirane su s jednom mišlju – da budu podsjetnik kako život nosi i uspone i padove, a da je potrebno samo ne odustajati i neustrašivo raditi na oblikovanju svoje budućnosti“ – govori Ana Rotim iz WOLF projekta.
Već prvi sastanak rezultirao je idejom – čarape će biti svako jutro dobar podsjetnik na „korak naprijed“ i ono što želimo prenijeti ljudima.
„Život nije samo uspon prema gore, niti ravna linija, pa svaka odluka nužno ne mora biti dobra – ali ona je uvijek hrabra. Upravo to i želimo poručiti, budite ponosni na sebe kroz cijeli proces, i oni manje sjajni dani, oblikuju našu sadašnjost. Lošiji periodi stoji kao lekcija, dok oni bolji dolaze kao nagrada. Bitno je graditi, raditi na sebi i ono najvažnije što želimo poručiti - vjerovati u sebe“ dodala je poznata influencerica i putoholičarka Andrea Trgovčević Iličić iz brenda TWNTY - TWNTY.
Kraj godine idealan je trenutak za podsjetiti kako je ključno krenuti prema naprijed, sačuvati odvažnost i odlučnost, unatoč preprekama i izazovima.
Ograničeno izdanje; neograničena inspiracija
Rezultat suradnje između WOLF-a i TWNTY – TWNTY-a nije samo još jedan dio kolekcije; radi se o stvaranju ograničenog izdanja, što čini svaki par ove linije čarapa vrijednim simbolom motivacije.
Mlade poduzetnice predstavile su kolekciju na WOLF pop up izdanju u WESPA Spaces, a inspiracija kroz čarape od sada je dostupna u online shopu TWNTY - TWNTY.
TWNTY - TWNTY je mladi hrvatski modni brend koji je nastao za vrijeme potpunog lockdown-a. Mlade djevojke kreirale su kolekciju udobnih trenirka, a posljednje tri godine, neumorno lansiraju nove kolekcije. WOLF projekt više od tri godine kroz svoje konferencije i razne suradnje pruža mjesto pojedincima za stvaranje novih poslovnih prilika, upoznavanje inspirativnih ljudi i mogućnost osobnog rasta i razvoja.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka