Obavijesti

Promo sadržaj

Medijska scena promijenila se više u posljednjih pet godina nego u zadnjih stotinu...

Medijska scena promijenila se više u posljednjih pet godina nego u zadnjih stotinu...

Fitness TV je programatski digitalni prikaz na zaslonu, dostupan u svim boljim teretanama u Hrvatskoj. Većinski privlači potrošače od 18 do 50 godina, koji aktivno donose odluke o životu

"Znam da je pola novca koji potrošim na oglašavanje bačeno... Samo ne znam koja je to polovica., riječi su Johna Wanamaker davne 1919. godine, Amerikanca koji je bio pionir koncepta robne kuće, a uz to i ideje marketinga. Tu je izjavu kasnije upotrijebio David Ogilvy, 1963. godine, postavljajući nam pitanje: Jesmo li sada – 100 godina kasnije – sigurniji što djeluje, a što ne?
S brzim razvojem digitalnih kanala, predstavljene su nam mnogo veće mogućnosti, ali s time dolazi i eksponencijalni rast fragmentacije medijskih kanala. Medijski pejzaž promijenio se više u posljednjih 5 godina nego u zadnjih stotinu zajedno. Toliko da postoje potrošačke skupine koje su postale imune na masovne medijske kanale. Čak su im nadjenuli naziv "nedohvatljivi".
Kako dosegnuti nedohvatljive? Teoretski je to jednostavno, ali u praksi baš i nije tako. Najbolji pristup je optimizacija medijskog miksa. U većini slučajeva, mainstream marketing generira svijest, ali konverzija od svijesti do kupnje (put do kupnje) ovisi o tome nalazite li se na pravim kanalima u pravo vrijeme.


Novi kanali pružaju tu dodatnu optimizaciju većini medijskih kampanja. Jedni od njih su digitalni ekrani zvani Fitness TV, kao i digitalne mreže ekrana dostupne u poslovnim tornjevima.
Fitness TV je programatski digitalni prikaz na zaslonu, dostupan u svim boljim teretanama u Hrvatskoj. Većinski privlači potrošače od 18 do 50 godina, koji aktivno donose odluke o životu i poboljšavaju ga te su spremni trošiti svoje prihode na predmete koji im nešto znače. Takvi potrošači relevantni su ne samo za zdravstvenu industriju, već i za uslužne djelatnosti poput osiguranja i bankarstva, ali i modnu te lifestyle industriju – od odjeće i automobila do putovanja.


Većina potrošača provodi više od 45 minuta dnevno konzumirajući informacije putem ovog medija, s ciljem poboljšanja svog života.
Drugi kanal, digitalne mreže ekrana, dostupan je u 30 poslovnih tornjeva i doseže više od 80.000 kontakata dnevno.

Digitalni zasloni postavljeni su u svim predvorjima i dizalima zgrada te omogućuju višestruke dodirne točke za dosezanje potrošača. To ih čini učinkovitim sredstvom za jačanje brenda i plasiranje prodajnih poruka prema aktivnim potrošačima.
B1 medijski kanali ukupno nude najveći broj digitalnih panela diljem Hrvatske.

Za više informacija o tome kako B1 Media može optimizirati vaše medijske kampanje, posjetite b1media.hr ili pošaljite e-mail na: info@b1media.hr.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.