Centar s radom počinje u proljeće, a primarni fokus je na stvaranju inovacija i korištenju tehnologija za poticanje održivijeg i uključivijeg rasta turizma
Mastercard u Španjolskoj pokreće Centar za inovacije u turizmu
Mastercard je najavio osnivanje novog Centra za inovacije u turizmu (Tourism Innovation Hub) u Španjolskoj, uz potporu španjolske vlade. Centar, čije će sjedište biti u Madridu, a otvorit će se u drugom tromjesečju 2022., razvijat će rješenja za podršku održivom i uključivom oporavku globalnog turističkog sektora kroz inovacije, istraživanje i suradnju u cijelom ekosustavu. Inicijativu su na Međunarodnom sajmu turizma FITUR, ratificirali Reyes Maroto, španjolski ministar industrije, trgovine i turizma i Mark Barnett, predsjednik Mastercard Europe.
U 2019., putovanja i turizam predstavljali su 10,4% globalnog BDP-a, ali su se u 2020. gotovo prepolovili, a slična situacija se dogodila i s međunarodnim posjetiteljima koji su potrošili 1.691,5 milijardi USD u 2019., a iznos je pao na 517,6 milijardi u 2020. godini. Prema posljednjim procjenama Svjetske turističke organizacije (UNWTO) dolasci međunarodnih turista su ostali na 70 do 75% ispod razine iz 2019. godine. Značaj ovih promjena nije samo važan za BDP, nego i za industriju pri čemu upravo industrija igra vitalnu ulogu u stvaranju radnih mjesta i stvaranju prilika za mikro i mala poduzeća diljem svijeta.
Budućnost turizma je u novim idejama
Unatoč jasnim izazovima, podaci Mastercarda pokazuju da postoje mogućnosti za snažan oporavak u relativno bliskoj budućnosti. Mnogi potrošači razmišljaju o tome kako potrošiti svoj dio od pet milijardi američkih dolara ukupno ušteđenih od početka pandemije, a putovanja su, nakon konzumiranja obroka van kuće, na drugom mjestu aktivnosti koja se najviše propušta tijekom lockdowna.
„Mastercard je predan omogućavanju inovacija i osiguravanju da se tehnologija iskoristi za uključiviji, pravedniji i održiviji oporavak“, izjavio je Mark Barnett, predsjednik Mastercard Europe. „Centar za inovacije u turizmu poticat će programe i izgraditi partnerstva koja će pomoći industriji da se oporavi i potaknut će uključiviji i održiviji rast turizma. S obzirom na to da je smješten u Španjolskoj, omogućit će nam da iskoristimo stručnost zemlje koja je istinski povezana s turizmom i koja je druga najposjećenija destinacija na svijetu.“
Glavni tajnik UNWTO-a Zurab Pololikashvili istaknuo je:
“Budućnost turizma bit će vođena novim idejama, novim poslovnim metodama i zajedničkim rješenjima za prevladavanje izazova i ispunjenje ogromnog potencijala našeg sektora. UNWTO je toplo pozdravio stvaranje novog Centra za inovacije u turizmu i raduje se bliskoj suradnji s Mastercardom kako bi se iskoristila moć podataka i kreativnosti za izgradnju uključivijeg i održivijeg sektora.”
Turistički centar za inovacije djelovat će kao globalna platforma za istraživanje industrije, razvoj turističke strategije i kreiranje proizvoda i rješenja po mjeri, kroz partnerstva i inicijative kao što su:
- Thought Leadership: korištenje uvida u podatke i prikupljanje značajki ciljnih potrošača kako bi se identificirali trendovi i informirali o donošenju odluka
- Razvojni centar: sukreiranje novih proizvoda i usluga, kodificiranje najboljih praksi i služenje kao platforma za okupljanje partnera iz javnog i privatnog sektora radi zajedničkog uvođenja inovacija,
- Laboratoriji kao usluga: dizajniranje, razvoj i testiranje novih proizvoda i platformi koje isporučuju prva digitalna, održiva i uključiva rješenja za industriju, koja se bave zajedničkim poslovnim i potrošačkim prioritetima.
Podrška globalnoj turističkoj industriji
Mastercard kroz svoju pouzdanu mrežu i vodeću tehnologiju stoji u središtu globalne turističke industrije tako što:
- Olakšava plaćanja kako bi turisti mogli trošiti sigurno i jednostavno kada putuju u inozemstvo
- Omogućava prihvaćanja digitalnih plaćanja za mala poduzeća kako bi im se omogućilo da imaju koristi od turizma
- Surađuje s putničkim agencijama, zračnim prijevoznicima, pružateljima usluga u ugostiteljstvu i mnogim drugima diljem ekosustava
- Izgrađuje lojalnost kroz platformu Priceless.com, dajući turistima prilagođen pristup najboljim i najuzbudljivijim prilikama kada istražuju ili se vraćaju na željena odredišta
- Gradi partnerstva s turističkim agencijama za podršku tvrtkama u turističkoj industriji i poticanje ulaznog turizma putem digitalnih bonova i poticajnih shema
- Pruža uvid u podatke vladama i turističkim agencijama radi utvrđivanja trendova i informiranja strategija, uključujući Mastercard Economics Institute Insights Reports
Kao jedan od alata, Mastercardova platforma Tourism Insights analizira cijeli potrošački put, prije, za vrijeme i poslije putovanja te tako korisnicima – organizacijama u turističkom sektoru – omogućava bolje razumijevanje planova, interesa i preferencija posjetitelja, što im služi za oblikovanje ponude te usmjeravanje marketinških ulaganja. Ovo rješenje pomaže turističkim zajednicama i vladinim agencijama na lokalnoj i nacionalnoj razini da planiraju svoje programe oporavka turizma, od pokretanja međunarodnih marketinških kampanja do dodjele subvencija građanima za poticanje lokalne potrošnje u turističkom sektoru. Tim se alatom, između ostalih, koriste London, Pariz, Madrid, New York i grčka turistička zajednica.
Uplift.hr – platforma za edukaciju i inspiraciju domaćim malim poduzetnicima
Kako bi pomogao mikro, malim i srednjim poduzetnicima koji se bave turizmom u Hrvatskoj, Mastercard je pokrenuo platformu Uplift.hr, namijenjenu upravo tom sektoru. Radi se o jedinstvenom projektu koji na jednom mjestu okuplja vijesti, informacije i edukativan sadržaj namijenjen malim poduzetnicima kako bi olakšao rast i razvoj njihovog poslovanja. U prvoj, trenutno aktualnoj sezoni, projekt je u najvećoj mjeri usmjeren prema poduzetnicima iz turizma i srodnih djelatnosti jer je riječ o grani gospodarstva koju je pandemija najviše pogodila, a kako je riječ o dugoročnoj platformi tako će se i sam smjer prilagođavati ovisno o potrebama lokalne zajednice. U sklopu platforme Uplift osmišljen je i poseban edukativni program, Uplift akademija, jedina edukacija te vrste u Hrvatskoj koja svoj program temelji na modernom pristupu, uzimajući u obzir aktualne tržišne trendove, ali i specifičnosti turističkog sektora. Online program u trajanju od 20 tjedana i ukupno 210 sati provodi Algebra, prvu generaciju čini 40 stipendista, startala je u listopadu 2021., a trajat će do travnja ove godine.
Naručite vrhunsku stolariju od Marlexa već danas – klijenti su prezadovoljni!
Briga za budućnost: Kaufland donirao za neonatalnu skrb
AutoZubak Black Week: Uštedite do 9.000€ na rabljene automobile