Obavijesti

Promo sadržaj

Lokomotiva i Germania zajedno i u novoj sezoni

Lokomotiva i Germania zajedno i u novoj sezoni
2

Prošle sezone Lokosi su s Germanijim amblemom na rukavu osvojili peto mjesto u domaćoj nogometnoj ligi, najmanje što žele u novoj sezoni je ponavljanje tog dosega, ali i dalji proboj u Kupu

Lokomotiva je bila najugodnije iznenađenje prošle sezone, afirmirala nekoliko mladih igrača, hrvatskih reprezentativaca U21 i U19, a svoju uspješnu vezu s Germanijom nastavlja i u novoj sezoni koja počinje krajem sljedećeg tjedna.  

Germania je drugo ime za kvalitetu i pobjede, a uvijek je uz mlade, talentirane, ambiciozne sportaše, kakvih u klubu s Kajzerice ne manjka, pa se obnova suradnje nametnula sama od sebe i sklopljena je na obostrano zadovoljstvo. 

Partnerstvo Germanije i Lokomotive traje od prošlog ljeta, a sad je produženo do idućeg! Nastavljaju se tako partnerski odnosi Germanije s klubovima HNL-a, pa tako Germanijak.hr i dalje ostaje medijski partner kluba s Kajzerice. 

Lokomotiva se trenutno nalazi na pripremama u Nizozemskoj, na kojima će generalnu probu za novu natjecateljsku sezonu imati ove subote protiv slavnog Ajaxa. Germania je, pak, u stalnom rastu, uočljiva na nogometnim utakmicama s tribina i u tv-prijenosima te je pronašla svoj interes da krasi Lokomotivine dresove i njen domaći stadion u Kranjčevićevoj i u novoj sezoni, koju Loksa otvara nadmetanjem s braniteljem naslova prvaka Dinamom u Maksimiru 15. srpnja. 

Obnovljeni ugovor u prostorijama kluba na Kajzerici potpisali su direktorica marketinga Germanije Jasmina Batarilo-Ćerdić i izvršni direktor Lokomotive Dennis Gudasić. 

“Jako mi je drago što Germania nastavlja sponzorirati ambiciozni klub prepun talenata poput Lokomotive. Naša prošlosezonska suradnja bila je više nego dobra pa smo se lako dogovorili za produljenje, na obostrano zadovoljstvo. Ne sumnjam u uspjeh našeg partnerstva, a našim sportskim prijateljima s Kajzerice želim da s Germanijinim znakom ostvare još puno pobjeda”, rekla je Jasmina Batarilo-Ćerdić. 

“Poklopili su se interesi našeg kluba i Germanije kao tvrtke, Germanijin žuti logo odlično pristaje na naš plavi dres s bijelim okomitim prugama, koji ćemo tek predstaviti te na rezervni bijeli s tankim ljubičastim prugama. Lokomotiva simbolizira putovanje zacrtanom prugom i s obzirom da smo bili iznimno zadovoljni našom suradnjom u proteklih godinu dana, lako smo si dali ruke za novu, u kojoj želimo biti još brži, jači i uspješniji, mrsiti račune takozvanoj velikoj četvorci u prvenstvu i Kupu te u svakom slučaju ostati u gornjem domu hrvatskog nogometa”, poručio je Dennis Gudasić. 

Specijalizirani sportski portal Germanijak.hr  ostaje medijski partner Lokomotive i na njemu će se moći pronaći sve najvažnije vijesti iz kluba.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot