Obavijesti

Promo sadržaj

Lidl, Čisto podzemlje i Klub podvodnih aktivnosti Karlovac izvukli 3 kubika smeća iz Kupe

Lidl, Čisto podzemlje i Klub podvodnih aktivnosti Karlovac izvukli 3 kubika smeća iz Kupe
4

U akciji čišćenja rijeke Kupe koju je Lidl Hrvatska ovog vikenda proveo u suradnji s inicijativom Čisto podzemlje i Klubom za podvodne aktivnosti Karlovac, uklonjeno je gotovo 3 kubika smeća

Druga je ovo godina zaredom da vrijedni volonteri Čistog podzemlja i članovi Kluba za podvodne aktivnosti Karlovac uz Lidlovu podršku sudjeluju u čišćenju Kupe u sklopu globalnog projekta Schwarz grupe, River Cleanup Collective – Together for Cleaner Rivers

20-ak volontera - članova inicijative Čisto podzemlje i Kluba podvodnih aktivnosti iz Karlovca u subotu je sudjelovalo u akciji čišćenja rijeke Kupe u Karlovcu. Ronioci su tako iz rijeke izvadili gotovo 3 kubika raznog smeća – plastike, metala, gume, pa čak i jedan bicikl. Sudionici akcije su iskoristili priliku i još jednom pozvali građane da ne bacaju smeće u rijeke, ali i prirodu općenito, već isključivo na za to predviđena mjesta.  

Ponosni smo na aktivnu i dugoročnu suradnju s inicijativom Čisto podzemlje na raznim projektima pa nas tako veseli što smo ponovno dali podršku ovoj akciji čišćenja rijeke Kupe u Karlovcu. U Lidlu Hrvatska nastavljamo i dalje predano raditi na brojnim društveno-odgovornim inicijativama za provedbu strategije REset Plastic, kako bismo doprinijeli uklanjanju plastike iz okoliša i ukazali na važnost zaštite i očuvanja našeg planeta“, istaknula je Lana Jugo, voditeljica CSR-a i održivosti Lidla Hrvatska.  

Vode u krškim područjima povezuju nadzemlje i podzemlje, čineći jedinstven sustav koji štitimo za buduće generacije. Zbog toga, uz brojne špilje i jame, nastavljamo sa čišćenjem naših rijeka od bačenog otpada, a naša druga akcija čišćenja Kupe, u suradnji s lokalnim ronilačkim klubom je odličan doprinos zaštiti voda u Hrvatskoj“, rekao je ovom prilikom Ruđer Novak, voditelj inicijative Čisto podzemlje.  

Grupa Schwarz, koja je s maloprodajnim lancima Kauflandom i Lidlom, jedan od najvećih međunarodnih trgovaca, svjesna je svoje odgovornosti prema okolišu. Zato je razvijena globalna strategija REset Plastic unutar koje se kontinuirano provode projekti koji za cilj imaju čišći okoliš s naglaskom na reduciranje plastike. Unutar te strategije je prije tri godine pokrenut i projekt „River Cleanup Collective – Zajedno za čišće rijeke”. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.