Obavijesti

Promo sadržaj

Lidija Bačić otkrila kako od sada kontrolira svoje vrijeme

Lidija Bačić otkrila kako od sada kontrolira svoje vrijeme
1

Popularna pjevačica Lidija Bačić ovih je dana zasjala u novim TV spotovima Optima Telekoma u kojima je naglasak na potpuno novoj kategoriji proizvoda naziva DUOiPol paket

Popularna pjevačica Lidija Bačić ovih je dana zasjala u novim TV spotovima Optima Telekoma u kojima je naglasak na potpuno novoj kategoriji proizvoda naziva DUOiPol paket. Ovim angažmanom Lidija je i po prvi puta zakoračila u glumačke vode jer snimanje ove reklamne kampanje predstavlja njen prvi glumački angažman.

"Spot u kojem se Lidija Bačić pojavljuje uz našu poznatu glumicu Csillu Barath Bastaić predstavlja duhovito, do apsurda dovedenu jednu običnu situaciju, kako bismo našim postojećim i novim korisnicima skrenuli pažnju na naš jedinstveni DUOiPol paket, novi fleksibilni proizvod kreiran po mjeri korisnika. Riječ je konkretno o duo paketima interneta i telefona koji donose mogućnosti napredne televizije – gdje uz dobiveni OptiTV prijemnik korisnici mogu koristiti Snimalicu, Pauzu, Gledaj propušteno, You Tube na TV-u,videoteku… pri čemu svaki korisnik ima potpunu kontrolu nad upravljanjem vlastitim vremenom.", naglašavaju iz Optima Telekoma. 

Raspolaganje vlasititim vremenom i TV programom dodatno je zaintrigiralo Lidiju Bačić koja zbog raznih poslovnih obveza i brojnih nastupa nije uvijek u mogućnosti pratiti TV program po rasporedu i po svojim afinitetima. U kampanji se zajedno s Lidijom pojavljuje i  naša poznata glumica Csilla Barath Bastaić, koja se također savršeno uklopila u scenarij reklamne kampanje.  

I nakon što je Lidijin profil na društvenim mrežama"gorio" od pregleda na njen ovotjedni post "Vrti me kako hoćeš, naprijed, nazad, pauziraj, gledaj ponovno", Lidija danas ponovno provocira s novom objavom na svom Instagram profilu, te zajedno s Optima Telekomom i nagrađuje svoje fanove.

S pogodnostima novog DUOiPol paketa korisnici od sada dobivaju mogućnost kontrole svoga vremena. Primjerice, nikad više ne trebaju žuriti na početak omiljene serije ili utakmice jer je uvijek mogu pogledati s odmakom – i do 72 sata unatrag, a mogu je i snimiti pa pogledati kad im najviše odgovara. 

U novom DUOiPol paketu nema skrivenih troškova, nema naknade za uspostavu poziva, ovisno o paketu korisnicima se pruža neograničeni Internet do 16 Mbps ili do 60 Mbps te funkcionalnosti napredne televizije. Paketi su dostupni bez ugovorne obveze, već od 169 kuna mjesečno. Ovisno mogućnostima i željama korisnici DUOiPol paketa mogu uvijek, bez ugovorne obveze,  uključiti opciju Osnovni 3 dana ili Osnovni 7 dana i uživati u potpunom trio paketu s najviše dokumentarnih i dječjih te velikim izborom filmskih kanala. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Stiže Black Friday: donosimo savjete kako još više uštedjeti
PROMO

Stiže Black Friday: donosimo savjete kako još više uštedjeti

Stiže nam Black Friday- najpopularniji svjetski dan za shopping koji se tradicionalno održava četvrti petak u studenom, a ove godine je to 29. studenoga– ili točnije ovaj petak
Nogometna zvijezda Joško Gvardiol novi je ambasador Ožujskog piva
PROMO

Nogometna zvijezda Joško Gvardiol novi je ambasador Ožujskog piva

Hrvatski nogometni reprezentativac i zvijezda Manchester Cityja, Joško Gvardiol, novo je zaštitno lice i ambasador Ožujskog piva
Svega oko 15% hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51% privatnog sektora
PROMO

Svega oko 15% hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51% privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika u privatnom sektoru, čini 62 posto svih investicija, te čak 73 posto svih ulaganja u razvoj dolazi upravo iz te baze poduzeća