Obavijesti

Promo sadržaj

Kultura i komunikacija u zaprešićkoj Vršilnici

Kultura i komunikacija u zaprešićkoj Vršilnici
5

Ove subote zaprešićka Vršilnica bila je domaćin Festivala kulture i komunikacija u organizaciji Veleučilišta Baltazar Zaprešić.

Što nastane kada se spoje znanja i kreativnost dva studijska smjera, Menadžmenta u kulturi i kulturnom turizmu i Komunikacijskog menadžmenta, mogli smo svjedočiti na ovom važnom cjelodnevnom događaju.

Cilj festivala bio je slaviti umjetničku kreativnost i akademsku izvrsnost te na jedno mjesto dovesti stručnjake iz područja kulture i komunikacija. 

Bogat sadržajem, festival je ponudio ponešto za svakoga. Na tribinama se raspravljalo o važnim temama u polju umjetnosti i komunikacija, na radionicama su se učile nove vještine, a bogat glazbeni program još nas je jednom podsjetio na važnost i blagodati umjetnosti. 

Tribina „Je li umjetnik gladan?“ u kojoj su sudjelovali moderator Mirko Škoc, akademska slikarica Monika Meglić, režiser Tomislav Šoban i glumica Marina Kostelac, diijagnosticirane su slabe točke i problemi s kojima se umjetnici susreću  i što je najvažnije, ponuđena su rješenja. Govorilo se o problemu financiranja te kako umjetnici nakon završetka akademija najčešće nisu osposobljeni za nemilosrdnu tržišnu borbu, jer su u taj svijet bačeni bez ikakvih menadžerskih znanja, što pokazuje na i više nego potrebnu vezu kulturnog menadžmenta i umjetnosti. Ponekad promjena izgleda nemoguća, ali kako je napomenula glumica Marina Kostelac: „Važno je truditi se kako bismo ostavili nešto bolje generacijama koje dolaze iza nas.“ 

Tribina „Komunikacijski menadžment: obrazovanje i perspektive na tržištu rada“ u kojoj su sudjelovali moderator dr.sc. Stjepan Lacković, vlasnica i direktorica Abeceda komunikacija Marina Bolanča, voditeljica korporativnih komunikacija Kauflanda Marija Franić i profesor s Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Mitja Ružojčić u fokus je stavila važnost komunikacije u svim sferama poslovanja.  

Tribina „Od trenda do brenda“ ugostila je moderatora Alena Kekića, Igora Mladenovića iz kreativne agencije Imago, Petru Despot Domljanović iz agencije za brendiranje Fabular te Radenku Munjas Samarin iz agencije Smartup. Tribina je donijela detaljan pogled na važnost procesa brendiranja u poslovanju.  

Tribina „Čemu služe festivali?“ ugostila je važna imena hrvatske festivalske scene kao što su Matko Burić, Igor Bergam, Adnan Mehmedović, Vedran Meniga te Jadranka Duić Frlan te je bila posvećena važnosti i utjecaju festivala, te koliko su oni presudni za razvitak turizma i samih destinacija na kojima se odvijaju. Igor Bergam, direktor TZ Pirovac posebno se osvrnuo na važnost i ulogu menadžera u kulturi, istaknuvši kako je to „zanimanje koje objedinjuje brojna područja i znanja“. 

Poseban interes publike izazvala je tribina „Medijski klinč“ koju je moderirala Gabrijela Kišiček, pročelnica Odsjeka za fonetiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i suradnica za govor Nove TV, a među gostima su ne našla poznata TV lica poput Andrije Jarka, Eme  Branice, Ivane Tomić, Ane Raić Knežević i Aleksandra Musića. Govorilo se o važnosti i ulozi koju mediji imaju u društvu.  

Festival je ponudio i nekoliko radionica na kojima su sudionici mogli učiti, ali i iskušati vlastitu kreativnost, poput radionice fotografije i street art radionica te zanimljive „Comment, share, like!" o tajnama i specifičnostima komunikacije na društvenim mrežama. 

Erasmus studenti Baltazara pripremili su pak radionicu „Culture Shock“ predstavljajući nam  zemlje iz kojih dolaze kroz jezik, hranu i kulturu koja je karakteristična za zemlju iz koje dolaze.  

Bogat festivalski dan priveden je kraju iznimnim glazbenim programom, koncertom jednog od najistaknutijih hrvatskih pijanista i skladatelja Mateja Meštrovića i njegovog sastava Expresto koji su pokazali zašto je glazba posebno uzvišen oblik komunikacije.  

Festival je zatvoren koncertom poznatog splitskog benda TBF koji je privukao brojnu publiku, kao i uvijek stvarajući dobru i pozitivnu atmosferu. 

Svrha festivala je ispunjena te da su svi prisutni sa sobom ponijeli dio entuzijazma i dobre atmosfere, koju uz stručnost i usvajanje praktičnih znanja pruža Veleučilište Baltazar“, rekao  voditelj studija Komunikacijskog menedžmenta, dr. sc. Stjepan Lacković  

Upisi na studiji Menadžment u kulturi i kulturnom turizmu i Komunikacijskog menadžmenta, Veleučilišta Baltazar, su u tijeku. Više informacija na bak.hr.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
PROMO

Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept

Osigurajte ugodnu temperaturu u domu tijekom cijele godine uz stručnjake iz Klima Koncepta koji donose savjete za odabir idealnog klima uređaja i dizalice topline uz atraktivne Black Friday popuste
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
PROMO

Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare

Anketa provedena među 902 ispitanika uključuje 621 klijenta Addiko banke
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa
PROMO

Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa

Usluge otkupa zlata i srebra, zaloga zlata te kupovine investicijskog zlata i srebra bit će dostupne u Exclusive Change poslovnicama u City Centeru one West, u Zagrebu, od 19. studenoga te u City Centeru one Split, u Splitu, od 25. studenoga