Obavijesti

Promo sadržaj

Kompare.hr slavi 12 godina uspjeha i usporedivo boljih inovacija

Kompare.hr slavi 12 godina uspjeha i usporedivo boljih inovacija
4

Osim godišnjice postojanja koju obilježavaju ovaj mjesec, impresivan je broj postignuća koje sumiraju na kraju ove godine kao i put koji je oblikovao ovu tvrtku od početnih dana do danas

Najveći nezavisni komparator osiguranja i telekomunikacija u Hrvatskoj ima više razloga za slavlje. Osim godišnjice postojanja koju obilježavaju ovaj mjesec, impresivan je broj postignuća koje sumiraju na kraju ove godine kao i put koji je oblikovao ovu tvrtku od početnih dana do danas.  

Rast broja zaposlenih, ureda i korisnika 

Kad su prije 12 godina otvarali mali ured u Rijeci sa svega par prodajnih agenata koji su trebali usluge osiguranja prodavati korisnicima „na daljinu“ i tada našem tržištu na potpuno neuobičajen način, ni slutili nisu da će 12 godina kasnije brojati dva nova ureda u Osijeku i Zagrebu i 200 zaposlenih, uključujući 15 novih članova u menadžmentu, razvojnom, marketinškom i produkt timu.  
 
Takav tim koji se gradio i rastao prirodno predstavlja danas srce kompare.hr, uvijek spremno na inovacije i izazove. Zadržavanje korisnika u prvom planu savjetovanjem i prodajom isključivo onoga što je za korisnika najbolje, dovela je kompare.hr na poziciju vodećeg. 

Prije više od 12 godina Nikša Tomulić , osnivač i CEO kompare.hr odlučio se  vratiti u Hrvatsku i pokrenuti poslovanje tu, u svojoj zemlji, iako je 13 godina prije toga proveo u inozemstvu radeći za najjače IT kompanije. To što je bio uspješan u inozemstvu nije mu bilo dovoljno, nešto je ipak nedostajalo.

“Ovakvu vrstu servisa koji korisniku omogućuje usporedbu usluga na tržištu, savjetovanje i podršku tijekom odabira i kupnje koristio sam zapravo u Švicarskoj i toliko me dojmila ta jednostavnost i transparentnost da sam poželio da takvo nešto postoji i kod nas. Kad sam se vratio u Hrvatsku prije 12 godina ta ideja je nastavila rasti sa mnom pa sam odlučio uložiti vlastiti novac, jer kompare.hr na početku nije odmah bio profitabilan. Svidio mi se model naplate od partnera putem provizije i činjenica da servis besplatno pomaže svim korisnicima koji ga koriste, da štedi vrijeme i novac sa svakom uslugom koju netko ugovori preko nas. Vjerovao sam da je to uspješan i pozitivan poslovni model” - prisjeća se Tomulić početaka. 

I bio je u pravu. 12 godina nakon Nikša ističe da su ljudi ti koji su presudni za uspjeh. Ljudi koji čine tim iza kompare.hr i ljudi koji kad jednom isprobaju nastave koristiti njihove usluge, čime je njegova nekadašnja vizija postala stvarnost.  

Danas slave više od 120.000 zadovoljnih korisnika, koji su putem platforme sklopili više od 360.000 ugovora o različitim uslugama. Ovaj uspjeh potvrdio je povjerenje koje korisnici polažu u ovu platformu prilikom odabira osiguranja i telekomunikacijskih usluga. U svijetu i Europi prednjači kupnja preko komparatora i takvom transparentnom načinu kupovine koji uključuje detaljnu usporedbu i savjetovanje građani najviše vjeruju.  

Čvrsta pozicija na tržištu 

Ove godine kompare.hr je postao je najveći zastupnik za osiguranja u Hrvatskoj. Nalaze se na prvom mjestu s 20 milijuna kuna prihoda od zastupništva u osiguranju. Najviše se ugovara auto osiguranje, a firmi je cilj nastaviti rasti za minimalno 30% godišnje te proširiti svijest o postojanju komparatora gdje korisnici na jednom mjestu mogu usporediti ponude i ugovoriti uslugu. Naravno rastom posla rast će i zapošljavanje ljudi, primarno u Osijeku i Rijeci. 

Kompare.hr nije samo postao najveći zastupnik za osiguranja u Hrvatskoj, već su i akvizirali DOSI, dodatno proširujući svoj utjecaj na tržištu osiguranja. 

S vizijom za budućnost, kompare.hr je u ovoj godini odlučio osvježiti svoj brand identitet uključujući novi logo i slogan, stvarajući moderniji i inovativniji dojam. 

 Novim logom u kojem se nalazi i silueta čovjeka, korisnik je stavljen u fokus u svakom dijelu prodajnog procesa: i prije, i poslije, i nakon kupovine. Promjenom naziva iz Kompare u kompare.hr odlučili su pojednostaviti korisniku pronalazak servisa i istaknuti prednost online kupovine. 

Trud i inovativnost prepoznati su i na širem polju komunikacija, osvajanjem MIXX nagrade na Danima komunikacija u kategoriji "Direct Response and Lead Generation Campaign" što je bio uvod u još jaču i kreativniju marketinšku strategiju.

U protekloj godini kompare.hr se po prvi put pojavio na TV-u, radiju i billboardima, s poznatim licem Igorom Barberićem u glavnoj ulozi i “zaraznim” prepjevom poznate talijanske pjesme “Volare” koja je sada postala “Kompare”.

Reklamu koja nije mogla proći neopaženo i preobrazbu Barberića za potrebe spota razradio je trenutno najtraženiji splitski redatelj Rino Barbir, a kampanju osmislio kreativni tim agencije Imago Ogilvy. Dodatno jačajući prepoznatljivost branda i s ciljem da sve više korisnika pronađe najbolju uslugu za sebe, do građana su odlučili doprijeti kroz dodatne kanale komunikacije, a iz njihovog marketinga poručuju da je to tek početak izravnije komunikacije.

Inovacije i nove usluge 

Uspjesi su im bili dodatan razlog za rast i razvoj, a dinamično tržište usporedbi cijena je samo izazov. Ove su godine stoga lansirane dvije nove korisnički orijentirane usluge: "Garancija najniže cijene" za auto osiguranja čije se cijene često i brzo mijenjaju i "Besplatna pomoć kod prijave štete" koja se pokazala od velike pomoći pogotovo tijekom vremenskih nepogoda. Također, uskoro najavljuju pokretanje nove usluge: "Osiguranje imovine".  

S ovim dostignućima, kompare.hr nastavlja svoju misiju olakšavanja kupnje ponekad “kompleksnih” usluga korisnicima, pružajući im pregledne informacije i najbolje ponude na tržištu osiguranja i telekomunikacija, besplatno, na jednom mjestu i s jednom podrškom.  

Za pametniju kupnju, usporedbu, sigurnost i jednostavnost ako već niste isprobajte i odaberite uslugu koja će odgovarati vama i vašem budžetu na kompare.hr

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Evo kako do pregleda u privatnim poliklinikama bez visokih troškova
PROMO

Evo kako do pregleda u privatnim poliklinikama bez visokih troškova

Uz novo zdravstveno osiguranje za samo nekoliko eura mjesečno više obavite sistematske i specijalističke preglede te laboratorijske pretrage bez dugih čekanja i uputnice
Možemo li stvarno održati optimalnu funkciju našeg imuniteta i što to uopće znači?
PROMO

Možemo li stvarno održati optimalnu funkciju našeg imuniteta i što to uopće znači?

Pripremite maramice, limun i čaj - počela je sezona prehlade i gripe. Ne radi se, naravno, o službenom početku sezone, bakterije i virusi su uvijek oko nas, ali svi znamo da više šmrcamo, kašljemo i kišemo upravo tijekom hladnijih mjeseci.
Kina postaje sve privlačnija investicijska destinacija
PROMO

Kina postaje sve privlačnija investicijska destinacija

Prema podacima za prva tri tromjesečja, aktivnosti na kineskom tržištu zabilježile su rast, a ukupna maloprodaja robe široke potrošnje povećala se za 3,3 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine