Obavijesti

Promo sadržaj

Koliko su nam komentari drugih kupaca važni u online kupovini?

Koliko su nam komentari drugih kupaca važni u online kupovini?
3

Mi potrošači smo danas informiraniji i puno zahtjevniji kad kupujemo u online trgovinama. Popusti i besplatna dostava više nam nisu dovoljan poticaj da se odlučimo za određenu trgovinu

Mi potrošači smo danas informiraniji i puno zahtjevniji kad kupujemo u online trgovinama. Popusti i besplatna dostava više nam nisu dovoljan poticaj da se odlučimo za određenu trgovinu. Ono što nas zanima su odlično iskustvo kupovine i iskustva drugih kupaca s tom trgovinom. Znate li da u Hrvatskoj postoji institucija koja provjerava mišljenja kupaca odmah nakon online kupovine, te na podlozi komentara trgovcima dodjeljuje oznaku povjerenja?

Mi potrošači ostavljanjem svojih komentara trgovcima izražavamo svoja mišljenja, brige i želje. Ako vam trgovac odgovori na negativan komentar, to je znak da sluša svoje kupce, reagira i rješava probleme. Prema nekim istraživanjima, čak 89 % kupaca je reklo da bar ponekad čita komentare drugih kupaca.

Isto vrijedi i za prodaju smještaja. Prema podacima Repupa, čak 79 % turista pročitat će između 6 i 12 komentara smještaja prije nego se odluče rezervirati ga, a TripAdvisor tvrdi da 50 % turista uopće neće rezervirati smještaj koji nema ni jedan komentar.

Kod komentara drugih kupaca gledamo jesu li pozitivni ili negativni, prije koliko vremena su objavljeni i koliko ih je. Prema istraživanju Shopper's Mind 2017, najvećem istraživanju online kupovine u Hrvatskoj u izvedbi tvrtke sMind d.o.o i agencije Valicon, u kojem je sudjelovalo 4125 hrvatskih korisnika interneta, skoro četvrtina je izjavila da su im kod online kupovine vrlo važne ocjene i mišljenja kupaca o proizvodima. Mnogi su otkrili i da su prije odluke o kupovini uspoređivali komentare i ocjene, te ih je upravo to motiviralo na završni korak – kupnju.

8 od 10 potrošača spremno je platiti više za proizvod s komentarom

Zašto su nam komentari tako važni? Ispitanici ovogodišnjeg istraživanja Hearing the Voice of the Consumer, rekli su da sadržaji koje kreiraju drugi kupci povećavaju njihovo povjerenje u web trgovca i u online kupovinu općenito. Čest odgovor je bio i da im ti sadržaji omogućavaju vjerodostojnije iskustvo kupovine te da su im zanimljiviji od sadržaja koje kreira sam trgovac. Više od 80 % potrošača spremno je platiti više za proizvod s objavljenim komentarima, te na isti čekati duže vrijeme.

Quality Solution Options Graphic Interface


Misleći na to, brend poslovne inteligencije Shopper's Mind je prije malo više od godine dana predstavio veliki projekt oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® namijenjene prvenstveno potrošačima i povećanju povjerenja u online kupovanje na hrvatskom i slovenskom tržištu. Ova oznaka pokazuje da je neovisna institucija provjerila i ocijenila online trgovinu kao vrijednu povjerenja, te da u njoj možete kupovati bez straha da ćete biti prevareni.

Kome ćete vjerovati, ako ne kupcima koji su za vas već provjerili trgovca?

Oznaka CERTIFIED SHOP® vas štiti, jer potvrđuje da je web trgovina usklađena s nacionalnim i EU standardima sigurne kupovine na internetu, te da su kupci ocijenili trgovca kao vrijednog povjerenja.


To je jedina oznaka koja provjerava mišljenja kupaca odmah nakon kupovine, a ne kasnije kada iskustvo više nije svježe. To jamči da su ocjene trgovaca stvarno relevantne i pouzdane. Svaku certificiranu online trgovinu ocjenjuje i tajni kupac koji izvršava probnu kupovinu i provjerava kakvo je korisničko iskustvo.

Zanima li vas koje su trgovine osvojile oznaku povjerenja CERTIFIED SHOP®, te je kupovina u njima sigurna? Popis certificiranih trgovaca možete provjeriti bilo kada na portalu  Shopper's Mind Hrvatska - smind.hr. Osim toga, vrlo je važno da na web stranici trgovca, na kojoj uočite oznaku CERTIFIED SHOP®, uvijek kliknete na oznaku i na stranici na koju vas preusmjeri provjerite je li certifikat važeći.

Projekt CERTIFIED SHOP®  kupcima također omogućuje da postanu dio zajednice Shopper's Mind Hrvatska. Tako možete jedni drugima pomagati svojim savjetima i iskustvima kupovine u pojedinim online trgovinama. Nakon izvršene kupovine pomozite trgovcu, ali i ostalim kupcima svojim mišljenjem! Želimo li podići kvalitetu online kupovine u Hrvatskoj, moramo ostavljati svoje ocjene i komentare.

3 točke za sigurnu online kupovinu:

•    postanite dio zajednice Shopper's Mind Hrvatska
•    pogledajte popis svih trgovaca s važećom oznakom CERTIFIED SHOP®
•    pratite novosti s područja online kupovine na Shopper's Mind Hrvatska - smind.hr

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
PROMO

Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!

Advent na trgu zagrebačkog Z Centra donosi spektakularan planetarij, adventske kućice, klizalište i brojna besplatna događanja za sve generacije
Pravila nagradnog natječaja: 'Čokoladne priče za svaku situaciju'
PRAVILA NATJEČAJA

Pravila nagradnog natječaja: 'Čokoladne priče za svaku situaciju'

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.