Obavijesti

Promo sadržaj

Kaufland uz pomoć kupaca donira 60.324 eura udruzi CRVENI NOSOVI

Kaufland uz pomoć kupaca donira 60.324 eura udruzi CRVENI NOSOVI
2

Velikom božićnom akcijom Kaufland vraća osmijehe na lica djece u bolnicam

Kaufland je u ovo blagdansko vrijeme velikom kampanjom odlučio podržati rad udruge CRVENI NOSOVI, a kako bi se djeci u bolnicama barem malo olakšao tamošnji boravak. Naime, kupci su od 15. studenog mogli u svojoj Kaufland Card aplikaciji aktivirati kupon – a svakih 50 bodova Kaufland je pretvorio u 2 eura za udrugu CRVENI NOSOVI.

Tako je skupljeno čak 60.324 eura za najosjetljiviju i najranjiviju skupinu među nama, djecu u bolnicama, kojima će klaunovidoktori pokušati barem malo uljepšati teške bolničke dane.

„Veliki broj kupaca odlučio je sudjelovati u našem donacijskom programu i upravo zahvaljujući njima uspjeli smo skupiti ovaj hvalevrijedan iznos. Svake godine Kaufland organizira neku vrstu pomoći ranjivim skupinama društva, a posebno nam je drago što ove godine možemo ovom donacijom unaprijediti rad udruge CRVENI NOSOVI jer tako pomažemo najranjivijoj skupini - djeci“, poručila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

„CRVENI NOSOVI su u svojih trinaest godina djelovanja donijeli osmijehe na više od 300 tisuća lica djece i starijih. Sve to ne bi bilo moguće bez podrške ljudi i zajednice u kojoj djelujemo. Upravo zato sretni smo što je Kaufland prepoznao naš rad i odlučio pokrenuti ovu hvalevrijednu akciju. Od srca zahvaljujemo svim građanima koji su sudjelovali i time pružili svoj dragocjen doprinos za osmijeh djeci u bolnicama. Vizija CRVENIH NOSOVA je zdravije i humanije društvo koje pridonosi dobrobiti svih ljudi i ponosni smo što se ovom akcijom pokazalo koliko je svaki pojedinac vrijedan i neizostavan dio toga“, izjavila je Maja Rusan, voditeljica Odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije iz CRVENIH NOSOVA.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot