Obavijesti

Promo sadržaj

Kaufland donira 250 000 eura dobrovoljnim vatrogasnim društvima diljem Hrvatske

Kaufland donira 250 000 eura dobrovoljnim vatrogasnim društvima diljem Hrvatske
8

Svakoj trgovini Kauflanda u Hrvatskoj u okviru ovog nacionalnog projekta pridruženo je po jedno partnersko dobrovoljno vatrogasno društvo koje podržavaju s 5.000 eura

Velikim događajem organiziranim u dvorištu Državne vatrogasne škole na zagrebačkom Ksaveru obilježen je početak suradnje Kauflanda i dobrovoljnih vatrogasnih društava.

Svjestan razdoblja velikih klimatskih promjena u kojem živimo i ključne uloge koju dobrovoljna vatrogasna društva imaju u ublažavanju njihovih posljedica, Kaufland je odlučio svakoj od svojih 50 trgovina, koliko će ih do kraja ove godine biti, pridružiti po jedan partnerski DVD te ih podržati s 5.000 eura, odnosno ukupno s 250 000 eura.

U Hrvatskoj danas djeluju 1.744 dobrovoljna vatrogasna društva, oko 140 000 članova vatrogasnih društava, a od toga je njih gotovo 34 000 operativnih vatrogasaca, dobrovoljaca koji bez oklijevanja izlaze na brojne opasne intervencije. U 2023. godini vatrogasci su odradili više od 45.000 intervencija, a od toga je 23 posto bilo požarnih intervencija, dok su ostalih 77 posto bile intervencije tehničke prirode: od spašavanja u prometnim nesrećama, do sanacija nevremena i poplava te intervencija s opasnim tvarima.

8
| Foto: PROMO

Kao jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj svjesni smo svoje odgovornosti prema lokalnim zajednicama u kojima poslujemo, a vatrogasci igraju ključnu ulogu kada je riječ o zaštiti i pomoći lokalnom stanovništvu. Stoga smo odlučili podržati dobrovoljne vatrogasce diljem zemlje te im želimo ovim partnerstvom zahvaliti što su bez oklijevanja, nesebično i hrabro uvijek tu za nas“, pojasnio je Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kauflanda Hrvatska k.d.

Vatrogasci su glavni stup domovinske sigurnosti i gotovo da i nema nesreće u kojoj oni ne sudjeluju u spašavanju i sanaciji. Vatrogasni posao izuzetno je opasan, a vatrogasci svakodnevno žrtvuju svoje živote kako bi spasili tuđe. Temelj hrvatskog vatrogastva čine upravo dobrovoljci i sretni smo što javnost cijeni njihovu humanost i žrtvu, a Kaufland je kao društveno odgovorna tvrtka to prepoznao i na tome smo im izuzetno zahvalni. Donacije koje idu dobrovoljnim vatrogasnim društvima odlaze u dobre ruke i dodatno će pomoći u njihovom obavljanju ove humane djelatnosti“, rekao je glavni vatrogasni zapovjednik Slavko Tucaković.

Projekt prati velika kampanja koja uključuje i TV spot u kojemu su glavni glumci upravo pripadnici DVD-ova, a možete ga pogledati ovdje https://youtu.be/QrZt9vcv7NA

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot