Obavijesti

Promo sadržaj

Kaufland bez oklijevanja podržao još jedan DVD s 5 000 eura

Kaufland bez oklijevanja podržao još jedan DVD s 5 000 eura
4

Kaufland nastavlja veliku nacionalnu kampanju „Bez oklijevanja“ i projektu podrške dobrovoljnim vatrogasnim društvima diljem Hrvatske pridružuje i DVD Cvetković u Jastrebarskom

Kaufland je u svibnju započeo s velikim nacionalnim projektom „Bez oklijevanja“ u sklopu kojeg je dobrovoljna vatrogasna društva diljem zemlje podržao s ukupno 250.000 eura. Naime, svakoj od svojih 50 trgovina, koliko će ih do kraja ove godine biti, Kaufland je pridružio po jedan partnerski DVD kojem je donirao 5 000 eura.

Svjesni uvjeta u kojima članovi dobrovoljnih vatrogasnih društava svakodnevno izlažu svoje živote kako bi spasili naše, Kaufland je novčanom podrškom pridonio poboljšanju i modernizaciji opreme potrebne za efikasnu intervenciju, obnovi prostora u kojima borave kao i dodatnu obuku članova društava.

Kako bi obilježio nastavak velike kampanje, podršku od 5 000 eura je pružio i DVD-u Cvetković kao novom partneru logističko-distributivnog centra Kaufland u Jastrebarskom.

„Izuzetno mi je drago da se projektu „Bez oklijevanja“ pridružio i naš DVD Cvetković. Cijela kampanja pokazuje istinsku predanost Kauflanda sigurnosti i unaprjeđenju uvjeta rada naših vatrogasaca, što je u konačnici iznimno važno za našu zajednicu u kojoj živimo, radimo i u kojoj rastu naša djeca“, tom je prilikom izjavio Zvonimir Novosel, gradonačelnik Jastrebarskog.

„Svjedoci smo svakodnevnih klimatskih promjena i njihovih negativnih posljedica. Upravo dobrovoljna vatrogasna društva imaju značajnu ulogu u lokalnim zajednicama brinući o njihovoj sigurnosti te saniranju štete nastale uslijed različitih nepredvidivih prirodnih nepogoda, kao i ostalih vrsta nesreća“, istaknuo je Marko Škorpil, direktor logističko-distributivnog centra Kauflanda.

Podsjetimo, u Hrvatskoj danas djeluje 1 755 dobrovoljnih vatrogasnih društava s oko 140.000 članova, od čega njih gotovo 34.000 operativnih vatrogasaca, dobrovoljaca koji svakodnevno na prvi znak alarma bez oklijevanja izlaze na brojne opasne intervencije. Iako njihove akcije najčešće povezujemo s požarima, od gotovo 26.000 intervencija koliko ih je u ovoj godini bilo tek je 32 posto požarnih. Ostalih 68 posto intervencija bilo je tehničke prirode: od spašavanja u prometnim nesrećama, do sanacija nevremena i poplava te akcija s opasnim tvarima.

Projekt prati velika kampanja koja uključuje TV-spot u kojemu su i ovoga puta glavni glumci upravo pripadnici DVD-ova.

Popis DVD-ova uključenih u projekt te više informacija možete pronaći na: kaufland.hr/bez-oklijevanja

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot