Dobro je znana činjenica da Hrvati praktički cijelu godinu provode u iščekivanju godišnjeg doba koje donosi dulje dane, preplanuli ten i laganiju odjeću
Karlovačko ima novo, ledeno dobro pivo
Dolazak ljeta u svima nama budi veselje kao rijetko što drugo. Karlovačko zna da je tomu tako i upravo smo zato osmislili novo rješenje u tekućem obliku.
Pokretanje videa...
Karlovačko Ledeno novo je pivo iz Karlovačko obitelji proizvedeno najsuvremenijim metodama. Filtrirano je tik do točke smrzavanja što mu omogućuje da stekne savršenu pitkost i k tome zadrži puni okus piva uz manji postotak alkohola od 4%. Samu bocu krase atraktivan dizajn i etiketa s termo efektom, koja služi kao svojevrsni indikator idealne temperature konzumacije. Ledeno je savršeno za ljetne dane na plaži i večernja druženja među svojima.
Karlovačko Ledeno na tržištu se predstavlja kroz osvježavajujuću marketinšku kampanju i novi TV spot, čiju režiju potpisuje renomirani hrvatski redatelj Dalibor Matanić. On je, kao i ostatak ekipe, zaista uzbuđen što ima priliku prikazati kako se mi Hrvati hladimo u trenucima kad je svaka pomoć dobrodošla. Kroz humoristične trenutke iz ljetne svakodnevnice ljudi diljem države, u kampanji saznajemo da Ledeno služi kao univerzalno rješenje koje će potrošače poštedjeti svih onih neuspješnih pokušaja hlađenja.
Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.
Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000€