Gavrilovićeva kampanja pokazuje da brandovi koji idu ukorak s vremenom moraju pronaći način za sljubljivanje tradicionalnog i modernog
Kampanja Iskušaj me predstavila Gavrilović u dosad najmodernijem ruhu
Može li bolje? Ovo bi se mogli zapitati svi brandovi koji su već godinama prisutni na određenom tržištu, a upravo se to pitanje našlo u fokusu nove kampanje za Gavrilović koji je Hrvatima poznat još od davne 1690.
Gavrilović paštete i salame su pouzdane, provjerene i omiljene među potrošačima, a u sklopu nove komunikacijske platforme Iskušaj me predstavljeni su njihovi novi okusi, novo ruho, kao i filozofija njihovog stvaranja.
Folklorni ansambl kao simbol hrvatske tradicije te mladi nekonvencionalni umjetnici kao znak novog i uzbudljivog savršeno opisuju ono što Gavrilović paštete i salame donose na tržište — dobro poznate vrhunske okuse uz moderne twistove, recepture i izgled.
Može li bolje? Može i mora. Zato iskušajte nove okuse, pogledajte novi spot i uživajte u putovanju kroz vrijeme uz Gavrilović.
Gavrilovic Iskušaj Me from Saatchi Croatia on Vimeo.
Kampanju potpisuje Saatchi & Saatchi Hrvatska, produkciju Val produkcija, a redateljska palica ide Bruno Anković.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'