Obavijesti

Promo sadržaj

Kako će izgledati prodaja i marketing budućnosti, saznajte na online eventu 2. prosinca!

Kako će izgledati prodaja i marketing budućnosti, saznajte na online eventu 2. prosinca!

Online event „Prodaja 2.0. – pogled u budućnost“ donosi na jednom mjestu iskustva vodećih ljudi u prodaji i marketingu, koji će ispričati svoja iskustva za vrijeme pandemije koronavirusa i predložiti konkretna rješenja

Godina koja je na izmaku sve nas je natjerala da razmišljamo izvan okvira, ubrzamo procese i postanemo agilniji. Tko zna što nas čeka u sljedećoj? Saznajte na besplatnom online eventu „Prodaja 2.0. – pogled u budućnost“. Registrirajte se putem sljedećeg linka.

Jedno je jasno, postoji jaz između tvrtki i njihovih klijenata, a prodajni i marketinški timovi novog doba morat će se prilagoditi kako bi taj jaz premostili. Unatoč stalnim promjenama i krizi s kojom se suočavamo danas, važno je prepoznati prodajne prilike i dostići ciljeve, ali u svemu tome zadržati individualni pristup.

Ono što će igrati ključnu ulogu u budućnosti prodaje i marketinga bit će tehnologija. Ali koja je to prava tehnologija koja će pomoći podići produktivnost i osigurati stalan rast?

Prednosti digitalizacije godinama su prisutne u razgovorima većine tvrtki, ali iako se za mnoge od njih to činilo kao nešto daleko, situacija u kojoj se nalazimo zauvijek je to promijenila. Digitalna transformacija više nije inicijativa za budućnost - postala je neosporna potreba koja će odvojiti tržišne lidere od ostalih i koja će promijeniti način na koji se tvrtke povezuju sa svojim klijentima. Oni koji prihvate ovu činjenicu još jednom će imati priliku istaknuti se na tržištu i ostaviti svoj trag za budućnost.

Dobro definiranje poslovnih ciljeva, načina na koje vam tehnologija može pomoći da ih postignete i istraživanje o tome koji od dostupnih alata najbolje odgovara vašim potrebama, bit će ključno kako bi vaše prodajne i marketinške timove pripremili za godine koje dolaze.

PROGRAM:

10:00 - 10:05
Pozdrav gostima i najava agende

10:05 - 10:10
Uvodni govor: Jakov Urbanke , Business Solutions Director, HSM informatika

10:10 - 10:25
Glavni  govornik: Hrvoje Supić , Regional Vice President, Salesforce

10:30 - 11:00
Panel 1 - Budućnost prodaje
Moderatorica: Bojana Božanić, CEO, Lider Media
Mato Njavro, Associate Dean, ZŠEM
Darko Minić, Managed Solution Director, AIGO Business System
Krešimir Hlede, COO, Greyp Bikes
Josip Ergović, Member of the Board for Commercial Operations, Nexe

11:00 - 11:20
Prodajna priča
Dejan Rogan, Head of Consulting, HSM informatika
11:20 - 11:40 Sinergija marketinga i prodaje
Filip Novak, Territory Manager, Salesforce,
Slaven Stojanović, Head of Sales, HSM informatika

11:45 - 12:10
Panel 2 - Budućnost marketinga
Moderator: Ognjen Bagatin, Business Owner, Časopis Poduzetnik
Zoran Turković, COO and Board Member, 24sata
Miran Pavić, CEO, Telegram Media Grupa
Borislav Miljanović, CEO, Represent System/BIZLife
Darijan Kosić, Lead Sales Marketing Manager, N1 TV

12:10 - 12:30
Future of Customer Approach Marketing
Alexandru Ursu, Regional Account Manager, Salesforce

12:30 - 12:45
Q&A

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Aktualna građevna regulativa –  Zakon o upravljanju i održavanju zgrada
PROMO

Aktualna građevna regulativa – Zakon o upravljanju i održavanju zgrada

Zagreb, 20. veljače 2025. u dvorani Obrtničke komore Zagreb, Ilica 49/II
Tko je Ivan Martinović? Izabrao je Hrvatsku, Austrijanci su ga zbog toga htjeli izbaciti iz škole
NOVI HRVATSKI KAPETAN

Tko je Ivan Martinović? Izabrao je Hrvatsku, Austrijanci su ga zbog toga htjeli izbaciti iz škole

Kada sam pozvan u A reprezentaciju na kvalifikacijama za Euro 2020. u Osijeku, Duvnjak i ja smo bili cimeri, što me oduševilo. Sa sobom uvijek imam fotografiju s Eura u Beču 2010. kada sam se fotografirao s njim, rekao je Martinović
Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!
MODA IZ SINJA

Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!

Katine torbice doista odskaču u moru ponuđenih po izlozima trgovačkih centara, svaka je autentična, eko friendly i ručno rađena. A te ruke koje ih izrađuju su ruke njezine mame, gospođe Sanke, 61-godišnje frajerice