Obavijesti

Promo sadržaj

Jeste li sreli prolaznike Zagreba u joga pozama ovih dana? Znate li za izazov?

Jeste li sreli prolaznike Zagreba u joga pozama ovih dana? Znate li za izazov?
7

Hrana koja brine o vama

Zdravlje je, složit ćemo se, jako važna stavka u našim životima. Zdravlje, složit ćemo se još jednom, uvelike ovisi o hrani koju jedemo. No, je li Mark Twain bio u pravu kada je rekao da je jedini način da sačuvaš zdravlje da jedeš ono što ne želiš, piješ ono što ne voliš i radiš ono što radije ne bi? Ako pitate stručnjake koji se kriju iza Podravkinih proizvoda, odgovor je jedno veliko i nutritivno izbalansirano ne. Sloganom Hrana koja brine o vama Podravka puni vaše kuhinjske ormariće proizvodima sa smanjenim udjelom šećera i soli koji su prilagođeni današnjem društvu i potrebom za zdravijim načinom života.

Jer smanjenjem soli hrana ne gubi na okusu. Štoviše, tek tada okus jela dolazi u fokus i tako manje soli zapravo donosi više začina u vaš život. Reguliranjem unosa šećera pazimo na svoje zdravlje i imamo jednu slatku brigu manje u životu. A proizvodi bogati proteinima pokazuju i dokazuju da i proteini mogu biti fini. Hrana koja nam pomaže da (p)ostanemo zdravi ne mora biti bezukusna niti dosadna, a uz Podravka proizvode i lako je dostupna.

No, to nije sve.

Ovdje nastupa i Podravkina Coolinarika, koja osim što već gotovo dva desetljeća stvara trendove, prati i nutritivnu strategiju kompanije te na svojim stranicama i društvenim mrežama nudi recepte za kreativna i nutritivno izbalansirana jela.

Zato su Coolinarika i Go2Digital pokrenuli digitalnu interaktivnu kampanju “Cool izazov”. Interaktivni ekrani postavljeni na tri lokacije u Zagrebu: u Arena Centru, na Trg Bana Josipa Jelačića i u Varšavskoj ulici pokreću se tako da ekran prolaznike poziva da dlanovima naprave simbol srca, zaštitni znak Podravke. Otvaranjem aplikacije na ekranu se pojavljuje zadani joga pokret koji je potrebno napraviti i što dulje ga zadržati. Nagrada za uspješno odrađenu vježbu je 7-dnevni je nutritivno izbalansirani meni by Coolinarika koji je sudionicima dostupan za preuzimanje preko QR koda ili putem e-mail adrese. U kampanju se uključilo više od 15.993 građana Zagreba – toliko ih je napravilo prikazani joga položaj, od kojih je njih više od 1000 ostavilo svoju e-adresu i preuzelo svoje zdrave recepte.

Osim što pratimo digitalne trendove, pratimo i užurban tempo svakodnevice naših potrošača. Upravo s receptima by Coolinarika uspjeli smo uhvatiti taj tempo i kod slučajnih prolaznika. Nagradili smo ih digitalnim menijem koji otkriva ukusna jela, praktična i brza za pripremu, a koja prate smjernice nutritivno izbalansirane prehrane. Svojim potrošačima smo na kreativan i interaktivan način pokazali da imamo hranu koja brine o njima, te pregršt ideja kako najbolje iskoristiti poznate okuse kojem se svi uvijek rado vraćaju.”, izjavila je Sanja Garaj Miloš, direktorica Korporativnog marketinga Podravke.

Biraj srcem, biraj zdravo!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.
PROMO

Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.

Ove nagrade potvrđuju kontinuiranu kvalitetu i tradiciju Mljekare Livno, koja već gotovo 140 godina proizvodi sireve koji osvajaju nepca diljem svijeta
Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama
PROMO

Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama

Državna geodetska uprava (DGU) provodi kapitalni projekt u području zemljišne administracije – Višegodišnji program katastarskih izmjera građevinskih područja, u sklopu kojeg će se od 2021. do 2030. godine izmjeriti 600.000 hektara građevinskih zemljišta diljem Hrvatske
Danas ne bih bila među živima da nisam koristila biljne pripravke
PROMO

Danas ne bih bila među živima da nisam koristila biljne pripravke

Zahvaljujući prirodnim lijekovima moguće je preokrenuti tijek zloćudnih bolesti