Super kampanjom City Center one poručuje kako ravnopravan odgoj počinje od pelena
I tate, za promjenu
Tate su super, ali postoje stereotipi zbog kojih im se naizgled „oduzimaju“ zasluge. Jedan od njih tiče se i “vještine” mijenjanja pelena, barem se tako čini kad je riječ o baby roomovima na javnim mjestima. Te su prostorije najčešće označene simbolom majke s djetetom. Zato se postavlja pitanje - gdje su tate u toj priči?
Potaknut time, City Center one je povodom Međunarodnog dana djece odlučio uhvatiti se u koštac s ovom predrasudom i vrata svog baby rooma “presvući” tako da se unutar te prostorije i mame i tate osjećaju jednako dobrodošlima.
Kampanjom I tate, za promjenu, ovaj shopping centar nastoji naglasiti važnost uključenosti oba roditelja u odgoj mališana uz jasnu poruku: ravnopravan odgoj počinje od pelena. Upravo je zajednički pristup odgoju ključan za boljitak psihičkog i fizičkog razvoja djece, što potvrđuju i brojna istraživanja.
Više o aktualnoj kampanji City Centera one, ali i zabavnom nagradnom natječaju Naši pelenaši u kojemu vas čekaju vrijedne nagrade, možete saznati na web stranici City Centera one.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima
Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!