Obavijesti

Promo sadržaj

HUDI odabire DotMetrics i postaje pružatelj mjerenja posjećenosti hrvatskih portala

HUDI odabire DotMetrics i postaje pružatelj mjerenja posjećenosti hrvatskih portala
3

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) postaje pružatelj mjerenja posjećenosti portala te objavljuje da je nakon provedenog tendera izabrala Ipsosov DotMetrics kao izvođača.

HUDI početkom 2025. godine postaje pružatelj usluge mjerenja posjećenosti portala u suradnji s Ipsosom kao partnerom koji može osigurati najvišu razinu kvalitete i preciznosti u mjerenju posjećenosti. Ipsos je poznat po svojim naprednim analitičkim alatima, reprezentativnosti te visokoj kvaliteti istraživanja. DotMetrics metodologija uključuje moderno rješenje i napredne algoritme koji će omogućiti precizne rezultate posjećenosti hrvatskih portala čak i kada nestanu 3rd party cookiji na tržištu. 

Matej Lončarić, predsjednik HUDI-ja za ovu priliku izjavio je „Ovo je doista preokret na digitalnom, odnosno cjelokupnom medijskom tržištu u Hrvatskoj. Najveća vrijednost jest prisustvo svih izdavača te konačno postignut cilj o jedinstvenom mjerenju dosega web stranica. Važna je to stvar koja će potaknuti konkurentnost i kvalitetu kreiranog, a istovremeno omogućiti detaljan uvid u kretanja na cjelokupnom tržištu. Već 10-ak godina ponavljam, a od kad sam preuzeo predsjedništvo HUDIjem još tri puta više: Trebamo imati jedinstveni model praćenja tržišta i konačno se to dogodilo. Kreće nova zanimljiva digitalna era i drago mi je da su svi najveći igrači podržali ovaj model. Novo mjerenje omogućit će rast investicija lokalnih medija, ali i oglašivača u lokalne medijske portale koji, pokreću ovo industriju.“ 

Ozren Kronja, izvršni direktor HUDI-ja i predsjednik radne skupne za Standardizaciju mjerenja posjećenosti portala: “Odabir DotMetricsa za našeg partnera u mjerenju posjećenosti portala rezultat je temeljitog procesa evaluacije i tendera tijekom natječaja na kojem su sudjelovali svi vodeći pružatelji usluge u industriji. Tijekom procesa HUDI je stremio rješenju koje je objektivno,  transparentno i koje najbolje odgovara hrvatskom tržištu.”  

Radna skupina za Standardizaciju mjerenja posjećenosti portala uz konzultacije ključnih marketinških agencija, napravila je značajan iskorak u standardizaciji industrije digitalnih medija, a nju čine: Dominik Beber i Hrvoje Dorešić iz RTLa Hrvatska, Marin Katušić iz Index Promocije, Nikola Filipčić iz Tportala, Melita Božić Borović i Đuro Vitković iz Nove TV, Zoran Lončar iz Telegrama, Anamaria Todorić iz Večernjeg lista, Dražen Tomić iz ICT Bussinesa, Andrea Žagar Ban iz Novog lista i Domagoj Ćurković iz Hanza Medije.  

Matej Sever, voditelj DotMetrics projekta u Adria regiji: „Izrazito smo ponosni što smo odabrani kao službeni pružatelj mjerenja posjećenosti hrvatskih portala i što je naš DotMetrics projekt sad i na hrvatskom tržištu, uz UK, Australiju i Sloveniju, prepoznat kao najbolji te najinovativniji odgovor na visoke standarde i zahtjeve digitalnog i medijskog tržišta. Vjerujem da ćemo, surađujući s HUDI-jem, osigurati visoku razinu kvalitete podataka, a našim bogatim istraživačkim iskustvom cijelom tržištu pružiti stvarno iskoristive uvide u dinamičko medijsko okruženje. Zahvalni smo i cijeloj HUDI ekipi koja je sudjelovala u ovom tenderu i vjerujemo da ćemo zajedničkim snagama uspjeti pružiti odgovore na nikad izazovnija pitanja mjerenja posjećenosti portala.“ 

DotMetrics će koristiti najnovije tehnologije i alate za prikupljanje podataka, uključujući napredne algoritme za analizu i izvještavanje. Ova suradnja omogućit će HUDI-ju da prati trendove i promjene u ponašanju korisnika, što će pomoći članovima udruge da bolje razumiju svoju publiku i prilagode svoje sadržaje i marketinške strategije

Osim toga, DotMetrics će pružati redovite izvještaje i analize koje će uključivati će detaljne informacije o posjećenosti putem ključnih KPI-eva mjerenja posjećenosti hrvatskih portala, poput broj pregleda stranica, ukupnog broja individualnih čitatelja, vremena zadržavanja na portalima i slično. Ujedno bit će dostupni i detaljni podaci o demografskim karakteristikama korisnika, te njihovim interesima i preferencijama. Na taj način, članovi HUDI-ja imat će pristup vrijednim podacima koji će im pomoći u donošenju informiranih odluka i poboljšanju njihovih digitalnih platformi. 

Što to znači za tržište digitalnih medija? 

  • 1. siječnja 2025. godine HUDI postaje jedini pružatelj mjerenja posjećenosti portala hrvatskih medija 

  • Po prvi puta na tržištu imat ćemo jedno mjerenje koje uključuje sve relevantne hrvatske  medije  

  • HUDI kao stručno tijelo bit će zadužen za superviziju metodologije mjerenja te osigurati da ono bude objektivno i transparentno 

HUDI vjeruje da će ova suradnja s Ipsosom donijeti značajne koristi za cijelu industriju te doprinijeti daljnjem razvoju digitalnog izdavaštva i oglašavanja u Hrvatskoj. Radujemo se uspješnoj suradnji i postizanju zajedničkih ciljeva. 

Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medije, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria. 

O HUDI-ju: Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Sve novosti iz Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na HUDI webu, Facebooku, Instagramu ili LinkedInu

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Bijela tehnika u znaku Alles kvalitete – više od običnih uređaja
PROMO

Bijela tehnika u znaku Alles kvalitete – više od običnih uređaja

Kvaliteta, inovacija i dizajn – Alles bijela tehnika olakšava svakodnevicu, štedi vrijeme i energiju, a od 22. do 24. 11. 2024. možete iskoristiti 10 % popusta na Electrolux i AEG asortiman
Financijske potpore otvaraju vrata stranih tržišta
PROMO

Financijske potpore otvaraju vrata stranih tržišta

HGK Konferencija o internacionalizaciji
Advent u Varaždinu – prošlogodišnji hit, ove godine još čarobniji
PROMO

Advent u Varaždinu – prošlogodišnji hit, ove godine još čarobniji

Nakon što je prošlogodišnji Advent u Varaždinu osvojio srca posjetitelja i dobio titulu „Najljepšeg adventa u Hrvatskoj“, omiljeno zimsko događanje u svom novom izdanju od 29. studenog do 6. siječnja ponovno je spremno oduševiti!