Zaštita od glave do pete, a da dobro izgleda, u Lacuni znaju kako...
Hrvatski dizajn i proizvodnja, europska kvaliteta i sigurnost
Dok je vlasnicima ozbiljnih tvrtki važna sigurnost na radu, da su im radnici fokusirani na posao i pritom zaštićeni, pogotovo u radu s opasnim strojevima i u opasnim situacijama, zaposlenicima je važno da odabirom zaštitne opreme vlasnik pokaže koliko brine o njima. Uz ovaj sigurnosni aspekt posljednjih par godina zbog vizualne i prezentacijske komponente postalo je važno i vlasniku i zaposleniku i kako ta zaštitna oprema izgleda.
To najbolje znaju u hrvatskoj tvrtki Lacuna, koja proizvodi najširi spektar proizvoda pod svojim imenom, certifikatom i kvalitetom za koju odgovora. Uz proizvodnju stoga iznimno paze na moderan dizajn i udobnost: “Specijalizirani smo za proizvodnju tekstilnih proizvoda, uključujući zaštitnu radnu odjeću i obuću, trikotažu i ostalu osobnu zaštitnu opremu. Naš proizvodni proces započinje detaljnim istraživanjem tržišta i praćenjem globalnih trendova kako bismo osigurali najkvalitetnije materijale i tehnologije. Veliku važnost pritom posvećujemo društvenoj odgovornosti, održivosti i ekologiji u materijalima (eco pamuk), pakiranju, ambalaži, promotivnim materijalima, kao i testiranju materijala i proizvoda.“
„Razumijemo da ljudi žele zaštitnu opremu koja je ne samo funkcionalna, već i ugodna za nošenje. Naš razvojni tim pažljivo kombinira sigurnost i stil, dajući našim proizvodima prepoznatljivi pečat” – opisuje nam Marjana Kobal, direktor marketinga i razvoja grupe Lacuna te dodaje: „I druge tvrtke prodaju i distribuiraju radnu opremu, no samo Lacuna proizvodi zaštitnu opremu pod svojim imenom i brandom, a uspješno konkuriramo puno većim svjetskim proizvođačima i kompetitorima.“
Upravo tako su atraktivni i kvalitetni Lacuna proizvodi, u skladu s propisanim EU standardima s vremenom postali prepoznatljivi diljem regije. Najviše tražen proizvod u posljednje vrijeme je zaštitno odjelo Bergenflex koje se sastoji od radnog odijela, stretch radnih hlača, radne jakne i hlača na tregere.
Tržišni leader u regiji i globalna dostupnost
Posluju uspješno već 28 godina, danas rade s preko 2000 domaćih i stranih distributera, digitalizirali su se puno prije od ostalih tvrtki njihove kategorije, a svoje proizvode izvoze u Maltu, Grčku, Rumunjsku, Mađarsku, Albaniju i Baltičke zemlje. Posljednjih godina sve više su prisutni i u zapadnim zemljama poput Njemačke, Italije, Nizozemske i Austrije.
Teška i laka industrija, logistika i usluge, higijena i promocija, građevina prvenstveno, ali i metalurgija, drvna industrija, farmacija, prerađivačka i prehrambena industrija, zaštitarske službe…teško je pronaći firmu u regiji koja ne koristi bar jedan proizvod iz Lacuna asortimana.
Zapošljavaju 130 ljudi od razvoja, nabave, proizvodnje do prodaje i promocije.
U vlastitom proizvodnom pogonu orijentirani su na visokovrijedne proizvode i personaliziranu proizvodnju manjeg i srednjeg volumena. Za masovniju proizvodnju (narudžbe preko 10.000 komada robe) koju također mogu podržati oslanjaju na pouzdane partnere diljem svijeta, ali pri tom odgovaraju za kvalitetu i sigurnost zaštitne opreme koju na tržište plasiraju pod vlastitim brandom. Osim u tekstilnom dijelu osobne zaštitne opreme, tržišni su lider i zaštitnoj obući i rukavicama tako da su primorani koristiti vanjske partnere.
S druge strane Lacuna se pokazala pouzdanim partnerom što zbog blizine skladišta, ali i zbog funkcionalnog i jednostavnog web shopa za poslovne korisnike. „Imamo izuzetno dobro riješenu b2b web platformu preko koje se naši kupci logiraju, plasiraju narudžbe, a isporuka se obrađuje i rješava unutar 24-48h bez obzira na količine“ – ističe Kobal.
Strategija za budućnost - inovacija i kvaliteta
Čak 65 % svojih prihoda ova hrvatska tvrtka ostvaruje kroz vlasti brand što je izravan rezultat njihovog razvoja i rasta i to ih znatno razlikuje od ostalih distributera u regiji. Na to su ujedno i najponosniji. „Konkurentni su nam veliki svjetski brendovi iz segmenta osobne zaštitne opreme pa smo vrlo zadovoljni kako se do sada nosimo s njima, a vjerujemo da nam je uz znanja koja posjedujemo te sredstva koje ulažemo u razvoj, neminovan daljnji uspjeh i rast“ – poručuju.
Nastavljaju s inovacijama u segmentu zaštitne opreme, uvijek prateći nove tehnologije i trendove. Cilj im je da ostanu relevantni i zanimljivi kupcima, nudeći im proizvode koji prate njihove potrebe. Upravo takvom strategijom su došli do uspjeha, pa ju kažu ne namjeravaju mijenjati. Kroz strast prema stvaranju i izazovima koji ih prate već gotovo 30 godina, Lacuna ostaje neovisna i predana visokoj kvaliteti svojih proizvoda.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru