Obavijesti

Promo sadržaj

Hisense TV zauzeo je drugo mjesto na globalnoj razini

Hisense TV zauzeo je drugo mjesto na globalnoj razini
2

Učestali uspjeh Hisensea na visoko konkurentnom tržištu proizlazi iz njegove predanosti kontinuiranim inovacijama u visokokvalitetnim proizvodima i uslugama u razvoju pionirske tehnologije kućanskih uređaja u potrazi za poboljšanjem svakodnevnog života.

Hisense, vodeći globalni brend kućanskih uređaja i elektronike u globalnom sektoru kućanskih uređaja prema najnovijim podacima vodećeg međunarodnog instituta za istraživanje tržišta Omdia koji pokazuju da su globalne isporuke Hisense TV-a za prvo tromjesečje 2024. dostigle ukupno 6,32M, svrstavši Hisense na ukupno 2. mjesto na globalnom tržištu od 2022. do prvog kvartala 2024.

Hisenseov globalni udio u količini isporuke televizora u prvom kvartalu 2024. bio je 13,6% s globalnim udjelom prihoda od isporuke od 12,1%. Hisense je trenutno rangiran kao drugi na globalnoj razini za isporuku televizora i kao prvi među televizorima od 100 inča u 2023. i u prvom kvartalu 2024. Kao tehnološki i tržišni lider u području laser TV-a, Hisense je u prvom kvartalu 2024. imao količinski udio od 53,4%.

Hisense Mini-LED ULED TV U7N službeni TV UEFA EURO 2024™

Učestali uspjeh Hisensea na visoko konkurentnom tržištu proizlazi iz njegove predanosti kontinuiranim inovacijama u visokokvalitetnim proizvodima i uslugama u razvoju pionirske tehnologije kućanskih uređaja u potrazi za poboljšanjem svakodnevnog života. Hisense Mini-LED ULED U7N službeni je televizor UEFA EURO 2024™ koji podiže gledanje nogometa na novu razinu s televizorom dizajniranim posebno za ljubitelje sporta i igrače. S visokom stopom osvježavanja slike od 240 Hz i Ultra Motionom od 120 Hz te AI Sports Modeom, U7N vodi vas u samo srce igre.

Kao službeni partner UEFA EURO 2024™, Hisense je nedavno pokrenuo kampanju "BEYOND GLORY" u kojoj sudjeluju globalne zvijezde, Iker Casillas i Manuel Neuer. Kampanja obilježava treće uzastopno UEFA Europsko nogometno prvenstvo na kojem je Hisense postao partner događaja, pružajući važnu priliku za nastavak povezivanja marke Hisense s potrošačima diljem svijeta.

Početkom lipnja je Hisense na velikom eventu u Zagrebu premijerno predstavio najnoviju liniju kuhinjskih uređaja koji su od nedavno dostupni i na hrvatskom tržištu – pećnice, ploče i perilice posuđa. Kroz inovativnu prezentaciju, interaktivnu kulinarsku demonstraciju i vrhunsku zabavu pod palicom svima omiljenih televizijskih lica - voditelja Joška Lokasa te celebrity chefova Damira Tomljanovića, Melkiora Bašića i Stjepana Vukadina, događaj je potvrdio Hisenseovu predanost pomicanju granica inovacija i stvaranju visokokvalitetnih proizvoda za sve potrošače.

O Hisenseu

Hisense je vodeći globalni brend kućanskih aparata i elektronike i službeni partner UEFA EURO 2024. Prema Omdiji, Hisense je zauzeo drugo mjesto na globalnoj razini po isporuci televizora i prvo mjesto u 100" televizorima u 2023. i u prvom kvartalu 2024. Tvrtka je brzo proširila poslovanje u više od 160 zemalja i specijalizirala se za multimedijske proizvode, kućanske uređaje i inteligentne IT informacije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Završnica Croatia Cupa u daljinskom jahanju u Barbanu: "20 godina Endurancea u HR"
PROMO

Završnica Croatia Cupa u daljinskom jahanju u Barbanu: "20 godina Endurancea u HR"

Ove godine očekuje se oko 30 jahaćih parova koji će u finalnoj utakmici pokušati doći do najboljeg rezultata

KONČAR u Vukovaru proveo novu akciju pošumljavanja dronovima i ručnom sadnjom
PROMO

KONČAR u Vukovaru proveo novu akciju pošumljavanja dronovima i ručnom sadnjom

Nastavak aktivnog doprinosa očuvanju okoliša i brige za lokalnu zajednicu
Povratak zaboravljenog detalja u domove
PROMO

Povratak zaboravljenog detalja u domove

Bilo da je riječ o bezvremenskoj eleganciji ili smjelim stilovima koji zahtijevaju dozu hrabrosti, tepisi se ponovno vraćaju kao nezaobilazni detalj interijera.