Prema posljednjem provedenom izračunu kompanije za ispitivanje tržišta NielsenIQ u kategoriji energetskih napitaka, HELL ENERGY postao je dominantan energetski napitak u Hrvatskoj s 51% tržišnog udjela
Hell Energy osnažio je svoju lidersku poziciju na tržištu u Hrvatskoj
Na vrlo konkurentnom domaćem tržištu na kojemu su prisutna sva tri najveća svjetska proizvođača energetskih napitaka, mađarski brend HELL ENERGY osnažio je svoju vodeću poziciju u Hrvatskoj po komadnoj prodaji u zadnjih dvanaest mjeseci završno s mjesecom rujnom 2021. godine.
Mađarska kompanija HELL ENERGY osnovana je 2006. godine kao obiteljska tvrtka u privatnom vlasništvu i postala je vrlo popularna u rekordnom roku kako u Mađarskoj tako i u cijelom svijetu. Nakon ulaska na hrvatsko tržište 2004. godine, u svega tri godine brend se 2017. godine pozicionirao na prvo mjesto među brendovima energetskih napitaka. Danas drži čak *51% tržišnog udjela što ga čini najprodavanijim energetskim napitkom u Hrvatskoj u godini kada slavi i obilježava 15 godina postojanja.
Od pojave na tržištu pa sve do danas, brend HELL ENERGY postao je vodeći energetski napitak na mađarskom tržištu u svega četiri godine i to zahvaljujući svojim izvanrednim proizvodima, učinkovitoj prodajnoj strategiji ali i jedinstvenim marketinškim rješenjima. Izvozna aktivnost započela je istodobno s lokalnom distribucijom, a izvrsna prodajna strategija dovela je do brzog širenja zbog čega je HELL ENERGY danas jedna od najbrže rastućih robnih marki široke potrošnje na globalnoj razini. Proizvodi brenda dostupni su u više od 50 zemalja, a zajedno s Hrvatskom brend je sada tržišni lider na čak 10 tržišta, uglavnom u istočnoj i jugoistočnoj Europi.
Važno je istaknuti i to kako je grupacija HELL potpuno jedinstvena u sektoru energetskih napitaka budući da ima etablirane brendove, vlastitu punionicu, a od 2017. godine i pogone za proizvodnju aluminijskih limenki u kojima kompanija proizvodi svoj materijal za ambalažu koja je opremljena najsuvremenijom tehnologijom. Na taj način uspješno snabdijevaju svoje potrošače omiljenim energetskim pićem u aluminijskim limenkama koje je moguće reciklirati neograničen broj puta. Kompanija je nositelj certifikata FSSC22000, koji je najviši certifikat za sigurnost hrane u Europi, a prestižni Strategic Manufacturing Awards proglasio je punionicu u Mađarskoj jednom od tri najbolje europske tvornice u kategoriji globalne proizvodnje svjetske klase (Global and Worlds Class Manufacturing at Strategic Manufacturing Award in 2012).
Dva su glavna stupa uspjeha napitka HELL ENERGY koji je u Hrvatskoj zastupljen s 9 različitih varijanti proizvoda i 2 sezonska, limitirana proizvoda – vrhunska kvaliteta i pristupačna cijena, a važno je istaknuti i to kako je HELL premium brend koji se kreće u smjeru održivog i društveno odgovornog poslovanja. Razvoj poslovanja će nastaviti ići u tom smjeru i u narednom periodu tako da potrošači mogu očekivati ​​samo dobre stvari kada je u pitanju HELL ENERGY.
Stiže Black Friday: donosimo savjete kako još više uštedjeti
Svega oko 15% hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51% privatnog sektora
Nogometna zvijezda Joško Gvardiol novi je ambasador Ožujskog piva