Obavijesti

Promo sadržaj

Heineken®? Hajneken? Heniken? Nije bitno kako ga zovete ako se dobro zabavljate

Heineken®? Hajneken? Heniken? Nije bitno kako ga zovete ako se dobro zabavljate
7

Slaveći 150. godišnjicu, Heineken® je predstavio nekonvencionalnu kreativnu kampanju koja slavi različite načine na koje ljudi izgovaraju i uživaju u njihovom pivu.

Heineken® slavi 150 godina. Nije li to savršena prilika za razgovor o naslijeđu i slavnoj povijesti najpoznatijeg pivskog brenda na svijetu? E pa Heineken® je odlučio napraviti upravo suprotno i pokazati kako ne mari za to kako potrošači piju, pišu ili izgovaraju njegovo ime, dokle god se dobro zabavljaju, na ovaj ili onaj način.

Inspiriran riječima Freddyja Heinekena: "Ja ne prodajem pivo, ja prodajem gezelligheid" (poznata nizozemska izreka koja znači 'osjećaj uživanja u dobrim trenucima s prijateljima“), Heineken® se našalio na vlastiti račun, pokazujući da za dobar provod nije zaslužno točno izgovoranje ili propisno ispijanje piva, već kvalitetno društvo i snaga ljudskog povezivanja.

Glavni TV oglas, koji je razvila reklamna agencija Le Pub, vodi gledatelje na put oko svijeta prikazujući različite načine na koje ljudi uživaju u trenucima druženja i kreiraju uspomene uz Heineken®. Od tetovaže logotipa Heinekena® s pogrešno napisanim imenom, do posluživanja piva s limunom, slamkom pa čak i ledom. Ova zabavna reklama donosi i trenutke vezane uz mnoge sportske i kulturne događaje u kojima je Heineken® omogućio dobra vremena, uključujući i pojavljivanje bivšeg svjetskog prvaka Formule® 1, Mike Hakkinena.

Bram Westenbrink, Globalni direktor Heineken® brenda, izjavio je: "Otvoreni smo prema svim načinima na koje ljudi izgovaraju, pišu i piju Heineken® jer smo kroz 150 godina naučili da dobar provod nimalo ne ovisi o tome već o situacijama, mjestima i ljudima s kojima uživamo u pivu. Iako načini na koje uživamo u dobrim trenucima variraju u svakoj od 192 zemlje u kojima prodajemo Heineken®, potreba za dobrim provodom ostaje ista i konstantna, kao i naše pivo. Stoga je ova kampanja proslava tog univerzalnog zajedničkog iskustva te radosti kvalitetnog druženja i povezivanja, na ovaj ili onaj način."

Heineken® je dostupan u više od 192 zemlje, što ga čini najinternacionalnijim svjetskim brendom piva. S Heineken® 0.0 i Heineken® Silver, Heineken® je jedan od najinovativnijih brendova kada je riječ o izboru i okusu, zadovoljavajući različite potrebe i ukuse suvremenog potrošača.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Tri lidera, tri priče uspjeha: Pobjednici ZŠEM-ovog Executive MBA Scholarship Competitiona
PROMO

Tri lidera, tri priče uspjeha: Pobjednici ZŠEM-ovog Executive MBA Scholarship Competitiona

Na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa uspješno je održano natjecanje za stipendije Executive MBA Scholarship Competition. Natjecanje je okupilo veliki broj kandidata koji su se natjecali za stipendiju za Executive MBA i Global Executive MBA program. Davor Janković, Petra Radić i Tomislav Tomašić osvojili su prestižne stipendije istaknuvši se svojim radnim iskustvom, motivacijom i stručnošću.
Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati
VRLO VAŽNO

Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati

Stopa kolorektalnog raka među osobama mlađima od 50 godina raste od 1990-ih, a točan razlog ovog porasta još nije poznat. Stručnjaci smatraju da je uzrok povezan sa stilom života i okolišnim faktorima
Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...
MISTIČNA SLIJEPA PROROČICA

Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...

Proučavala je ljude koji su joj dolazili na 'konzultacije', u njenom društvu su navodno bili razni svjetski moćnici, stručnjaci za Vangu govore kako ih je mogla sve 'pročitati kao knjigu'...