Uoči zvuka prvog zvona nove školske godine, od 6. do 8. rujna, na Zagrebačkom velesajmu održat će se sajam za djecu i roditelje GROWING UP
GROWING UP – sajam radosti bez granica za djecu i roditelje
Svojom bogatom i raznolikom ponudom sa preko sedamdeset sati programa idealno je mjesto za druženje obitelji vikend prije početka nove školske godine.
Tijekom tri dana klince i klinceze očekuju lego robotičke radionice, kreativne radionice, nastupi dječjih zborova i plesnih skupina, krav maga, bowling za djecu.
Dovedite vaše mališane na detektivsku akademiju, radionicu krasopisa, ogledne satove stranih jezika, predstavu, turnir vježbanja tablice množenja. Nakon ljetnih praznika, a prije početka škole, djecu treba motivirati na poučnoj radionici Full cool učenje na kojoj će se vježbati motivacija i koncentracija.
Dok djeca budu uživala u mnogobrojnim aktivnostima koje smo pripremili za njih, roditelji se mogu informirati što je to terapija igrom, mindfulness, prirodno roditeljstvo, kako aromaterapijom otkloniti određene smetnje kod djece, kako urediti dječju sobu po feng shui principu te kako pomoći djeci u učenju.
Za trudnice pripremamo poseban program pod nazivom Čarolija trudnoće by Vježbaonica gdje će o temi trudnoće, poroda i beba govoriti i svoja znanja i iskustva podijeliti primalje, doule, nutricionisti, treneri, medicinske sestre i ostali stručnjaci.
Posebnu pažnju posvetili smo stručnom djelu pa će se tako u sklopu Growing Up-a održati stručni skup o upotrebi asistivne tehnologije u sustavu obrazovanja i nastave, na kojem će se posjetitelji upoznati s najnovijim tehnološkim dostignućima – uređajima i aplikacijama osmišljenima i razvijenima za djecu s neurorazlikama.
Ulaz na Growing Up, sudjelovanje u programu i parking oko Zagrebačkog velesajma su besplatni. Radno vrijeme je od 10,00 do 19,00 sati.
Više o sajmu možete doznati na našoj web i Facebook stranici.
Istražili smo kako ugovoriti povoljnije auto osiguranje
Kako uštedjeti na božićnim poklonima? Allesov Black Friday donosi sjajne ideje za darove!
Večernji list priprema konferenciju koja pomiče granice marketinga i brendinga