Obavijesti

Promo sadržaj

Gorenje: Osmišljeno da bi pojednostavnilo život

Gorenje: Osmišljeno da bi pojednostavnilo život
3

Jasna vizija o tome kako život učiniti jednostavnijim, manje složenim i ugodnijim, omogućila je Gorenju da postane jedan od vodećih proizvođača kućanskih aparata

Počevši 1950. godine kao mala radionica u idiličnom selu Gorenje u Sloveniji, Gorenje je postalo multinacionalna korporacija i ugledan svjetski brend. Brend posvećen dizajniranju i usavršavanju kućanskih aparata najviših standarda, s inovacijama i izvrsnošću dizajna. U zadnjih sedam desetljeća, više od 100 milijuna kućanskih aparata Gorenje pronašlo je svoj dom u oko 90 zemalja diljem svijeta. Današnji širok program kvalitetnih kućanskih aparata, temeljen na 339 patenata i 37 osvojenih istaknutih međunarodnih nagrada za dizajn, predstavlja bogato nasljeđe ovog brenda. S jasnom vizijom budućnosti, Gorenje se opredijelilo za daljnje pružanje konstruktivnih rješenja za jednostavniji život – jer jednostavnost je bitna.

Gorenje slavi: u 70 godina tradicije postali smo dio mnogih obitelji!

Misija Gorenja oduvijek je bila igrati značajnu ulogu u nastojanju da vašu svakodnevnicu s obvezama koje ona donosi učini nešto jednostavnijom, manje složenom i ugodnijom. Njihova je vizija oduvijek bila usredotočena na ljude. Široko shvaćanje dizajna i tehnologije omogućilo je ovom brendu da na tržište kućanskih aparata unese neke istinski zadivljujuće promjene. Svaka inovacija koju ovo društvo ostvari ima svrhu pojednostavljivanja; da najveće životne prekretnice ili najmanje svakodnevne trenutke učini lakšim. S ovom vizijom, stvorili su obećanje svojim kupcima pod nazivom „Life Simplified“, koje je postalo glavna pokretačka sila za inovacije koje njihovi kupci doživljavaju.

Gorenje cijeni vjernost kupaca i ta je vjernost ovom slovenskom brendu dio obiteljske tradicije koja se prenosi s jedne generacije na drugu onih koji dijele iste vrijednosti kao što su povjerenje, pouzdanost i brižnost. Stoga će Gorenje i dalje voditi brigu o svojim kupcima koji cijene pouzdan, kvalitetan i korisniku naklonjen brend koji ljudima olakšava svakodnevnicu, bez obzira na njihovu dob. Gorenje će i dalje pružati inovativna rješenja onima koji očekuju kvalitetu i pouzdanost, jednostavnu uporabu, dobre performanse i lijep dizajn bez pretjerane brige o manje važnim stvarima u životu. Oni znaju da budućnosti pripada sposobnosti povezivanja i generacijama koje cijene tvrtke od utjecaja na stvaranje jednog boljeg svijeta stvarajući dobro osmišljenu robu i stvari koje život čine lakšim.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.