Jasna vizija o tome kako život učiniti jednostavnijim, manje složenim i ugodnijim, omogućila je Gorenju da postane jedan od vodećih proizvođača kućanskih aparata
Gorenje: Osmišljeno da bi pojednostavnilo život
Počevši 1950. godine kao mala radionica u idiličnom selu Gorenje u Sloveniji, Gorenje je postalo multinacionalna korporacija i ugledan svjetski brend. Brend posvećen dizajniranju i usavršavanju kućanskih aparata najviših standarda, s inovacijama i izvrsnošću dizajna. U zadnjih sedam desetljeća, više od 100 milijuna kućanskih aparata Gorenje pronašlo je svoj dom u oko 90 zemalja diljem svijeta. Današnji širok program kvalitetnih kućanskih aparata, temeljen na 339 patenata i 37 osvojenih istaknutih međunarodnih nagrada za dizajn, predstavlja bogato nasljeđe ovog brenda. S jasnom vizijom budućnosti, Gorenje se opredijelilo za daljnje pružanje konstruktivnih rješenja za jednostavniji život – jer jednostavnost je bitna.
Gorenje slavi: u 70 godina tradicije postali smo dio mnogih obitelji!
Misija Gorenja oduvijek je bila igrati značajnu ulogu u nastojanju da vašu svakodnevnicu s obvezama koje ona donosi učini nešto jednostavnijom, manje složenom i ugodnijom. Njihova je vizija oduvijek bila usredotočena na ljude. Široko shvaćanje dizajna i tehnologije omogućilo je ovom brendu da na tržište kućanskih aparata unese neke istinski zadivljujuće promjene. Svaka inovacija koju ovo društvo ostvari ima svrhu pojednostavljivanja; da najveće životne prekretnice ili najmanje svakodnevne trenutke učini lakšim. S ovom vizijom, stvorili su obećanje svojim kupcima pod nazivom „Life Simplified“, koje je postalo glavna pokretačka sila za inovacije koje njihovi kupci doživljavaju.
Gorenje cijeni vjernost kupaca i ta je vjernost ovom slovenskom brendu dio obiteljske tradicije koja se prenosi s jedne generacije na drugu onih koji dijele iste vrijednosti kao što su povjerenje, pouzdanost i brižnost. Stoga će Gorenje i dalje voditi brigu o svojim kupcima koji cijene pouzdan, kvalitetan i korisniku naklonjen brend koji ljudima olakšava svakodnevnicu, bez obzira na njihovu dob. Gorenje će i dalje pružati inovativna rješenja onima koji očekuju kvalitetu i pouzdanost, jednostavnu uporabu, dobre performanse i lijep dizajn bez pretjerane brige o manje važnim stvarima u životu. Oni znaju da budućnosti pripada sposobnosti povezivanja i generacijama koje cijene tvrtke od utjecaja na stvaranje jednog boljeg svijeta stvarajući dobro osmišljenu robu i stvari koje život čine lakšim.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka