Obavijesti

Promo sadržaj

Germania sport u anuliranju ugljičnog otiska

Germania sport u anuliranju ugljičnog otiska
1

Savez izviđača Hrvatske, agencija Hearth i Hrvatske šume, organizatori projekta CO2mpensating by planting, podijelili su Certifikate kojim se tvrtkama potvrđuje sudjelovanje u projektu te najavili nove aktivnosti u 2022. godini, a jedan od partnera projekta je upravo Germania Sport. U Germaniji gdje je jedan od osnovnih postulata poslovanja društvena odgovornost i održivi razvoj, upravo je ekologija središnja tema 2022. godine.

CO2mpensating by planting je prvi hrvatski program nadoknade emisija ugljičnog dioksida, a kroz proces certifikacije se definira broj posađenih sadnica i količina ugljičnog dioksida koji će se nadoknaditi, a sve ovisno o razini onečišćenja pojedine djelatnosti. 

Osim Germanije u projektu sudjeluju i brojne druge društveno odgovorne tvrtke: Coca Cola, Raiffeisenbank, E.ON, PwC, L'Oreal, Porsche Hrvatska... 

Do sada je kroz projekt održano 17 akcija pošumljavanja i to u zagrebačkom naselju Demerje, šumi Žutica u Ivanić Gradu, Turopoljskom lugu u Velikoj Gorici i na otoku Čiovu. Ukupno je u akcijama sudjelovalo čak 1500 volontera Šumoboraca, a posađeno je 26 000 sadnica. Uz akcije sadnje organizirane su i edukacije po školama na temu klimatskih promjena i važnosti šuma. Održane su 24 radionice u 11 škola. 

Aktivnosti se nastavljaju i u ovoj godini i to još intenzivnije s ciljem sadnje oko 60 000 sadnica na brojnim lokacijama.  

Iz Hrvatskih šuma zahvalili su svim partnerima na sudjelovanju i naglasili kako Hrvatske šume godišnje posade  9 milijuna sadnica, ali da je upravo svaka sadnica koju dođu posaditi volonteri izuzetno vrijedna jer pomaže u podizanju svijesti o važnosti šuma i brizi za okoliš. 

Savez izviđača Hrvatske najavio je da se kreće s novim akcijama pošumljavanja, a tijekom ožujka na području šume Marča u Kloštar Ivaniću i šume Žutica u Ivanić Gradu volonteri Šumoborci su posadilii 25 000 novih sadnica. Na jesen će se akcije pošumljavanja organizirati i širom Hrvatske.  U akcijama pošumljavanja sudjelovat će učenici osnovnih i srednjih škola, izviđači, zaposlenici partnera projekta te brojni drugi volonteri. 

U današnje vrijeme nekontroliranih klimatskih promjena, svi smo obavezni dati doprinos njihovom smanjenju, i pojedinci i tvrtke. Iz toga razloga smo izuzetno ponosni na sudjelovanje u ovom projektu, a nakon Boranke je sudjelovanje u CO2mpensating by planting bio prirodan slijed održivog razvoja Gemanije. Koliko god su posađene sadnice u sklopu projekta bitne, tolika je bitno i podizanje svijesti i edukacija o pitanjima ekologije.“, istaknula je Kristina Džigurski, menadžerica korporativnih poslova u Germaniji. 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot