Obavijesti

Promo sadržaj

Germania je ponovno glavni sponzor Istre 1961!

Germania je ponovno glavni sponzor Istre 1961!
3

Prošle sezone u svojoj prvoj utakmici s Germanijom na prsima, Zeleno-žuti su pobijedili 3:0, a sad će debi novih dresova s Germanijom biti protiv Hajduka

Germania je sinonim za kvalitetu i pobjedu, Istra 1961 za snagu, izdržljivost, bespoštednu borbu i uspjeh pa tako nastavak suradnje ovih dvaju aktera nije nikakvo iznenađenje. 

Partnerska veza između Germanije i Istre 1961 traje od srpnja prošle godine, od listopada je Germania postala novi glavni sponzor Istre 1961 do kraja tadašnje sezone, a sada je ta suradnja nastavljena do kraja tekuće sezone! 

Istra 1961 slaže momčad za novu sezonu u kojoj joj ambicije sežu puno više od nekoliko devetih mjesta na koje kao da je bila ‘pretplaćena’ proteklih sezona. Trener je stari, Gonzalo Garcia, sportski direktor novi, Saša Bjelanović, igrači će dolaziti i odlaziti do kraja prijelaznog roka 31. kolovoza, dokad će se formirati kompetitivna i ambiciozna momčad, koja neće samo igrati lijep, gledateljima privlačan nogomet, nego postizati rezultate koji će navijače Zeleno-žutih učiniti ponosnima.  

Kako je i Germania ambiciozna i stalno raste, poklopili su nam se interesi i ostala je glavni sponzor kluba, čiji će natpis i logo biti na prsima i leđima novih desova. 

Mnogi su primijetiti da nogometašima Istre 1961 logo Germanije izvrsno pristaje. Uostalom, u svojem prvom nastupu s Germanijom na prsima slavili su u prvenstvenom ogledu protiv Hrvatskog dragovoljaca s uvjerljivih 3:0, a ove sezone na startu prvesntva za manje od tri tjedna na Aldo Drosinu dolazi Hajduk, što će zasigurno biti spektakl pred punim tribinama pulskog stadiona. 

Potpisivanju novog ugovora nazočili su direktorica marketinga Germanije Jasmina Batarilo-Ćerdić i član Uprave Germanije Marijo Tolj te predsjednik Uprave Istre 1961 Branko Devide Vincenti i direktor prodaje i marketinga pulskog prvoligaša Fabio Ivinić. 

Iznimno sam sretna što Germania nastavlja biti glavni sponzor ambicioznog kluba poput Istre 1961. Naša suradnja je od samog počeka bila i više nego dobra pa smo se tako odlučili napraviti korak dalje. Na obostrano zadovoljstvo mogu reći da Germania ostaje glavni sponzor Istre 1961. Ne sumnjam u uspješnost ove suradnje, a našim partnerima iz Pule želim još puno uspjeha i pobjeda na zelenim travnjacima. Naravno, s Germanijom na klupskim dresovima”, naglasila je nakon potpisa novog ugovora Jasmina Batarilo-Ćerdić. 

Ne samo da se poklapaju interesi našeg kluba i Germanije kao tvrtke, nego Germanijin žuti logo odlično pristaje na naše zelene dresove. Istra 1961 je prepoznatljiva kao Zeleno-žuta, pa smo na neki način bili predodređeni za partnerstvo. Kako smo izuzetno zadovoljni prošlosezonskom suradnjom, naravno da smo se lako dogovorili i za novu sezonu, u kojoj naš klub ima cilj postati stabilni prvoligaš, boriti se za mjesta na ljestvici tik do velike četvorke”, nadovezao se Branko Devide Vincenti. 

U proteklih 20 godina, Germania je postala jedan od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja u Hrvatskoj. Kako bi svojim korisnicima pružili objedinjenu ponudu usluga i informacija, tvrtka Germania Sport 2014. godine pokrenula je specijalizirani sportski portal Germanijak.hr koji je na putu da postane najčitaniji specijalizirani portal u Hrvatskoj. 

Germania veliku važnost pridaje i društveno odgovornom poslovanju na koje izdvaja značajan postotak godišnjeg budžeta, a sve kako bi zajednici vratili dio onoga što je dala, budući da su nas ova na mnogim poljima turbulentna vremena poučila da profit nije najbitniji, već solidarnost, aktivna participacija u zajednici, uz održivi razvoj kompanije. 

U skladu s tim Germania osim brojnih jednokratnih donacija potrebitim udrugama i ustanovama sudjeluje i u ekološkim projektima, zdravstvenim akcijama, te stipendira mlade talente, a veliki naglasak stavlja i na participaciju samih zaposlenika u društveno odgovornim akcijama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot