Obavijesti

Promo sadržaj

Festival urbanog plesa Kings of Style okupio 600 plesača

Festival urbanog plesa Kings of Style okupio 600 plesača
8

Ako ste ovog vikenda osjetili podrhtavanje tla, bez brige, ne radi se o potresu – Zagreb je poskakivao u ritmu urbane glazbe i plesa!

Festival urbanog plesa Kings of Style powered by adidas Originals, u organizaciji plesne skupine Atomic Dance Factory, ovog vikenda je ponovo okupio oko 600 plesača iz Hrvatske i regije iz dobnih skupina djece, juniora i seniora, a plesače je bodrilo preko 1000 gledatelja.
Prvi dan festivala je prošao u znaku tematskih freestyle battleova Who Got the Ju!ce powered by adidas Originals, na kojima su svoju kreativnost i plesne sposobnosti pokazivali plesači spremni na poseban plesni izazov. Specifičnost ovog natjecanja je u tome što plesači imaju zadatak, prateći određenu pjesmu i plesni stil, svoj ples prilagoditi i zadanoj asocijaciji ili priči. Ovakav koncept natjecanja garantira dobru zabavu i puno smijeha! Pobjednik ovogodišnjeg izdanja battleova je Anto Petričević, koji se najbolje snašao u zadanim ulogama, od kojih je jedna bila uloga zmaja, čije je kretnje morao dočarati kroz ples, u prepunom Vinyl
baru.


Natjecanje u urbanim plesnim koreografijama je obilježilo nedjelju 02.04., drugi dan festivala. Za titulu najboljih su se borila djeca, juniori i seniori u kategorijama timova i velikih timova, a slijedeći su se pokazali najboljima:

  • Djeca / timovi: Base kidz, Kazina, Slovenija
  • Junior / timovi: B Residence, Zagreb
  • Seniori / timovi: Hip Hop House, Zagreb
  • Djeca / veliki timovi: Funky Soulz, Kazina, Slovenija
  • Juniori / veliki timovi: Artifex, Slovenija
  • Seniori / veliki timovi: Urban klan, ŠD Ilužn, Slovenija

Na samom finalu je atmosfera dovedena do potpunog usijanja, a u publici su se posebno istaknuli roditelji koji su došli bodriti svoje ekipe s transparentima, u pravom navijačkom duhu.

Organizator Saša Krnetić se osvrnuo na festival: „Ovogodišnje izdanje Festivala Kings of Style powered by adidas Originals dokaz je da urbana plesna scena raste, ne samo brojčano, već i u kvaliteti plesača. Drago mi je vidjeti da ljudi prepoznaju vrijednost koju ovakvo događanje ima za urbani ples, čemu svjedoče i potpuno pune tribine, ali i plesni podij.“
 
Posjetite naše web stranice ili Facebook event.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Tražite viličare? Otkrijte zašto bi VAR d.o.o. mogao biti vaš pouzdan partner
PROMO

Tražite viličare? Otkrijte zašto bi VAR d.o.o. mogao biti vaš pouzdan partner

Transformirajte svoj posao s inovativnim rješenjima koja optimiziraju učinkovitost, štede vrijeme i pružaju dugoročnu vrijednost uz profesionalce koji razumiju vaše potrebe
UniCredit postao službeni partner Ferrarija
PROMO

UniCredit postao službeni partner Ferrarija

Višegodišnje premium partnerstvo sklopljeno je pod motom "Bound by Passion. United in Excellence". Obje kompanije pridaju važnost vrhunskim rezultatima - Scuderia Ferrari HP na stazi, a UniCredit kroz financijska rješenja kojima osnažuje napredak zajednice.
Brick Award 26: sa 27 tisuća eura nagrađuju se vrhunska arhitektonska rješenja od opeke
PROMO

Brick Award 26: sa 27 tisuća eura nagrađuju se vrhunska arhitektonska rješenja od opeke

Natjecanje predstavlja sinonim za arhitektonsku izvrsnost koje traje već više od 20 godina