Obavijesti

Promo sadržaj

Domaće, a svjetsko: Nova linija napitaka na bazi kave, bez laktoze i pogodna za vegane

Domaće, a svjetsko: Nova linija napitaka na bazi kave, bez laktoze i pogodna za vegane
7

Novi dokaz da hrvatske tvrtke itekako prate svjetske trendove

Recentne statistike pokazuju kako oko čak 65 % svjetskog stanovništva ima smanjenu sposobnost probave laktoze, dok nešto više od 1 % populacije čine vegani, a 22 % vegetarijanci. Bez obzira radi li se o odabiru zbog etičkih načela ili zdravlja, činjenica je da mnogi danas više pozornosti obraćaju na zdrav život i prehranu. Navike se mijenjaju u pozitivnom smislu, zbog čega brojni certifikati na ambalažama proizvoda u posljednje vrijeme više nisu ekskluziva, već nužnost koju traže potrošači.

Porast alergija i intolerancija te potreba za promjenom načina života i prehrane, sve se više odražava i na pomake u industriji napitaka - i to baš onoj koja se odnosi na mnogima omiljeni ritual s kojim tradicionalno započinju dan.

Ovo, volumenom jedno od najvećih globalnih tržišta, vrlo spremno odgovara na potrebe današnjih konzumenata. Primjerom to dokazuje i renomirani domaći proizvođač s dugom tradicijom na hrvatskom tržištu Anamaria Company – tvrtka koja je nedavno lansirala svoju prvu liniju instant mješavina bez laktoze koja je uz to prikladna i za vegane. S dodatnim Kosher i Halal certifikatima, njihove nove mješavine - u obliku klasičnog Cappuccina te 2u1 i 3u1 napitaka - rezultat su posebnog načina proizvodnje u kojemu se naglasak stavlja na brigu o životinjama te ne sadrže dodatke koji se protive načelima veganstva.

7
| Foto: PROMO

Intolerancija na laktozu nedostatak je dovoljne količine enzima laktaze za razgradnju laktoze koja je prirodno prisutna u mlijeku. Intolerantne osobe stoga mogu ili potpuno izbjegavati sve mliječne proizvode ili konzumirati mliječne proizvode u kojima je laktoza već unaprijed razgrađena i time probavljivija. Zdraviju i „lakšu“ verziju napitka za razbuđivanje svima koji žele brinuti o svom zdravlju, a pritom se ne odreći omiljenog rituala, upravo je ono što je ponudio domaći proizvođač kave.

Iako s 3,8 kg po glavi stanovnika Hrvatska nije među top pet zemalja u Europi po potrošnji kave (čak je i iza „susjeda“ poput BiH, Srbije i Slovenije), kava jest neodvojiv dio naše tradicije i kulture. U režiji uglednog hrvatskog proizvođača, nova linija napitaka na bazi kave, sada je dostupna u bolje opskrbljenim trgovačkim lancima u hvalevrijednoj 'lakšoj' varijanti bez laktoze, za zadovoljstvo dostupno svima – bez ograničenja.

Više informacija potražite na: www.anamaria.hr

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.