Obavijesti

Promo sadržaj

Direktorica Guccija na Danima komunikacija pokazala kako digitalizirati luksuznu industriju

Direktorica Guccija na Danima komunikacija pokazala kako digitalizirati luksuznu industriju
5

O ključnim faktorima digitalnog plana za uspješnu budućnost prvog je festivalskoga dana u Rovinju otkrila mlada genijalka Maria von Scheel-Plessen.

Komunikacijska industrija nakon tri godine konačno je dočekala novo izdanje Dana komunikacija! U dizajnerski hotel Lone doputovali su komunikatori, marketingaši, digitalci i kreativci iz Hrvatske, ali i regije, a festivalske su dvorane postale mjesto srdačnih susreta, zanimljivih razgovora i intrigantnih rasprava oko tema koje polariziraju industriju – od ljubavi do mržnje. 

Jedna od prvih nizu izvrsnih predavača koje će 360° stage glavne dvorane ugostiti tijekom tri festivalska dana bila je upravo direktorica medija, oglašavanja i e-commercea modne kuće Gucci za čak 37 zemalja Europe, Bliskog istoka i Afrike. Nakon što se prošle godine našla na popisu Luxury Women to Watch, njezin je uspjeh zapazio i Forbes, a rovinjskoj je publici u inspirativnom predavanju govorila o digitalnoj akceleraciji. 

"Većina brendova mogla bi nestati, a nitko ne bi ni primijetio. Morate imati svrhovitu komunikaciju kako biste bili važni onima kojima se obraćate", poručila je Maria von Scheel-Plessen na pozornici Dana komunikacija. 

Poznata po strastvenom pristupu luksuznoj industriji i stručnosti za spajanje komunikacijskih uvida s digitalnim inovacijama, na predavanju je objasnila kako stvoriti most između ekskluzivnoga i tradicionalnoga brenda te savršenoga digitalnog korisničkog iskustva. Od brendinga pa sve do analitičkih slojeva priče, njezina je jedinstvena perspektiva sudionike festivala inspirirala i na zanimljiva pitanja koja su joj nakon predavanja postavili na Meet The Speaker stageu. 

Uz predavanje o digitalizaciji brendova Marije von Scheel-Plessen svi su sudionici prvoga dana festivala mogli uživati i u idejama Jamesa Victorea, profesionalnoga hell-raisera, dizajnera i autora svjetskoga bestsellera 'Feck Perfuction', kao i Davida Orlica, eksperta za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu Prime Weber Shandwick. Na panelu Brief Almighty powered by Ožujsko Legendarno pivo u ugodnoj se neformalnoj atmosferi raspravljalo o tome što se može naučiti iz problematičnoga briefa koji je postao velika komunikacijska kriza. A idealno je opuštanje od izazovnih tema bila joga uz zalazak sunca na kraju dana. 

Uzbuđenjima tu nije kraj – sljedeća dva festivalska dana glavnu će dvoranu okupirati vodeća lica industrije, među kojima su i Chris Do, Emmyjem nagrađivani dizajner kojega prate milijuni na društvenim mrežama; Merlee Jayme, powered by Dentsu, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora svijeta; Rei Inamoto, powered by Zagrebačka banka, jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu; i obožavani DK Throwback: jedan od najboljih predavača festivala po odabiru sudionika i omiljeni ilustrator i umjetnik – Mr. Bingo, beskompromisni umjetnik i šarmantni sociopat, koji će održati predavanje koje će se prepričavati ne danima, nego godinama. 

Više informacija o festivalu potražite na dani komunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA: 

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Odlične ocjene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena. Uz poziv organizatora da postanete dijelom nove generacije domaćih predvodnika industrije, više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.