Obavijesti

Promo sadržaj

Direktorica Dana komunikacija ispričala nam je sve o pripremama za festival

Direktorica Dana komunikacija ispričala nam je sve o pripremama za festival
9

Najnovije izdanje atraktivnog festivala tržišnih komunikacija, koji će se održati od 11. do 14. travnja u Rovinju, prepuno je iznenađenja, a direktoricu Dana komunikacija upitali smo što nas očekuje

Objavljen je ovogodišnji raspored i sada su nam poznata velika imena koja će svoja predavanja ove godine održati u glavnoj dvorani. Jeste li se vodili nekom krovnom temom prilikom izbora ovih stručnjaka ili se izbor nametnuo sam od sebe zbog njihovih referenci ili relevantnosti za industriju?

U kreativnoj industriji kontinuirano smo okruženi raznim asimetrijama, što mi se urezalo u pamćenje nakon predavanja našeg prošlogodišnjeg predavača Rorya Sutherlanda. Njegovo razmišljanje jako me inspiriralo pa ćemo na DK2024 potražiti odgovore na ključna pitanja unutar spektra (i)racionalnosti, razmišljanja, odlučivanja i ponašanja općenito. Pitanja o kreativnosti i tržišnim komunikacijama iznenađujuće su složena jer, kada pogledate, kontinuirano tražimo i borimo se za ideju, često pritom gubeći od biznisa jer je, kako je poručio Sutherland, „puno lakše dobiti otkaz zbog iracionalnosti nego zbog nemaštovitosti”. No mi smo u biznisu ideja…

Kao glavna i odgovorna osoba za program, sigurni smo da imate svoje favorite.

Ove godine program uključuje čak 150 nekih od najboljih stručnjaka domaćeg tržišta, a povrh njih niz je međunarodnih headlinera koji nam dolaze sa svih strana svijeta. U Hrvatsku dovodimo najbolje s četiri kontinenta s predavačkim imenima iz Azije, Južne Amerike, SAD-a i Europe – Argentina, Belgija, Singapur, New York i UK samo su neke od adresa s kojih će naši govornici doputovati na Dane komunikacija. Iskreno, širinom tema i snagom predavača htjela sam nam svima zapapriti, da nam bude teško izabrati što i kada pogledati — no istu sudbinu sada dijelim i sama. Preporučam svakako Dana Arielyja i Eugenea Cheonga jer je riječ o jednom od najvećih živućih mislilaca i jednom od najboljih kreativaca na cijelom svijetu. Intrigantan će sigurno biti i razgovor s organizatorom notornog Fyre festivala, jedne od najvećih prevara posljednjih godina, Billyjem McFarlandom. Posebno se veselim povratku miljenika naše publike, Oobaha Butlera, kralja prankova koji se vraća sa svojim najvećim projektom dosad i futuristici Shivvy Jervis. Ni predavanje Alexa Partridgea, osnivača UNIlad i LADbiblea koji imaju milijarde pogleda definitvno ne propuštam. Kao što vidite, ne pomažem puno jer bih mogla ovako unedogled –svi su posebni, super zanimljivi i ne mogu se odlučiti. Kada dođete na festival, i vi ćete biti u istom problemu.

Prošle godine privukli ste čak dvije i pol tisuće sudionika. Što vaš festival čini posebnim eventom?

Uvijek smo bili nekako tipično netipični. U svakom pogledu puno smo eksperimentirali i potrudili se ponuditi nešto novo i drugačije što nije bazirano na površnom zavođenju i potom razočaranju posjetitelja, nego je primarno utemeljeno na najboljim znanjima te, po riječima naših sudionika, ali i predavača koji obilaze cijeli svijet – najkvalitetnijem programu u ovom dijelu Europe i šire. Mislim da se u svakom trenutku vidi koliko se trudimo oko festivala i koliko nam je važno ispoštovati svakog sudionika, zato ove godine i očekujemo još veći interes i više ljudi s kojima ćemo tri dana uživati na Danima komunikacija.

Očekujete li gužvu na predavanjima (i možemo li ponovno računati na plažu na festivalu)?

Dvorana sa streamom na plaži prošle je godine bila radikalna promjena u dosadašnjem načinu praćenja predavanja AAA headlinera i festivalskom setupu koji je pucao po šavovima od prevelikog interesa, a odsad u stalnom postavu uključuje i ležaljke na plaži. Jer, tako mi to na Danima komunikacija. Na plaži nam je bilo stvarno super i naravno da ponavljamo, ali ne bez upgradea: ne gasimo se ni nakon predavanja, nego uvodimo naš prvi beach afterparty — zalazak sunca, plaža, more, dobri beatovi uz zvuk saxa, Schweppesovi kokteli, dobro društvo… ma ne brinite, ništa ne propuštate i nećete požaliti ako ne dođete na Dane komunikacija.

Čuli smo da s danom ne završava festivalska euforija. Čime ćete nas zabaviti ove godine – ili planiramo rani odlazak na spavanje?

Iako mi podržavamo rani odlazak na spavanje, on nije uobičajena pojava na našem festivalu. Dnevna predavanja zato počinju tek oko 11 sati, jer nakon dodjela nagrada nastavlja se veselje ili satire tuga u klubu pa je svake noći tek oko 5 ujutro uobičajeno prisilno gašenje, no samo na nekoliko sati dok se s podočnjacima ne ustaje zbog hotelskog doručka. Noći će ove godine biti show za ekipu jer ćemo satima i satima partijati uz beatove niza naših resident i gostujućih DJ-a (psst, no u nekom trenutku čak i naših speakera i njihov prezabavan DJ takeover).

Otkrijte nam što se događa iza kulisa posljednjih dana?

Ove godine završne pripreme označavaju period jedne “posebne” atmosfere u uredu koja u pola sata prođe sve od fjake do naleta smijeha i skakanja po hodnicima. Potpuno iskreno, u organizaciji nemamo više nekih većih stresova jer je naš mali, ali izuzetno profesionalni tim do sada već prošao doslovno gotovo sve scenarije i rijetko se nađemo u situaciji koju ne znamo riješiti. Tko god ovo čita — nemojte ovo shvatiti kao izazov, molim vas :) jer znamo da u eventima prilike za kaos vrebaju iza svakog ugla. Koristim priliku za veliki pozdrav i shoutout našim voditeljima projekata, komunikacija i natjecanja Maji, Heleni, Barbari, Marinu i Evi, mlađim kolegama u uredu i, dakako, produkciji!

Koja je najvažnija (a možda i najteža) odluka koju ste donijeli za ovogodišnji festival, a koja najzabavnija?

Uh, sigurno je najteže bilo ići u nova ulaganja i prilično velike investicije koje smo ove godine ponovno namijenili najvažnijim festivalskim segmentima: produkciji, programu i natjecanjima. A najzabavnije je planiranje festivalskih ludosti. To što mi izvodimo stvarno je moguće pronaći samo na Danima komunikacija. Hvala Upravi na hrabrosti s nama!

Dani komunikacija imaju zanimljiv vizualni identitet – zašto fuck, a zašto love?

U startu smo odlučili biti brutalno iskreni i postavili festival s no bullshit filozofijom tako da smo u našoj FUCK ADVERTISING. LOVE ADVERTISING. komunikaciji otvoreni i nemamo skrivenih konotacija. Iako nam je cilj učiti te iz najboljih praksi isticati moć komunikacija i (često potcijenjen) utjecaj ideje na biznis, nikada se nećemo praviti da je baš sav advertising izvrstan. Cijeli spektar kreativnosti i ideja pratimo i u programu pa kritički razgovaramo čak i o temama poput fake newsa, manipulacije ili neuspjeha.

Festivalski merch iz godine u godinu priča priču za sebe.Što ćemo ove godine poručivati svijetu svojim majicama, tenisicama…?

Ovogodišnji FUCK & LOVE shopping na našim festivalskim stranicama ili u concept storeu hotela Lone tijekom samog festivala ovoga je puta u formi novih majica, šilterica i čarapa. Brojevi i količine jesu ograničeni, a saznat ćete zašto se uvijek rasprodaju kada ih vidite – pozdrav do skorog susreta na Danima komunikacija!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Stigao i u Hrvatsku najprodavaniji na svijetu Mister Džirlo mini električni automobil
PROMO

Stigao i u Hrvatsku najprodavaniji na svijetu Mister Džirlo mini električni automobil

FOTKAJ i zaradi 200€
Istraživanje potvrdilo: Tommy je prvi izbor u kategoriji mesa i mesnih proizvoda
PROMO

Istraživanje potvrdilo: Tommy je prvi izbor u kategoriji mesa i mesnih proizvoda

Tommy - Najbolja Mesnica
Pronađite mjesto gdje se krije sreća
PROMO

Pronađite mjesto gdje se krije sreća

Dođite i uživajte u atmosferi koja slavi pisanu riječ. Jer sreća se često krije upravo među stranicama dobre knjige