Projekt Digital Talents započeo je kao inovativna platforma i hibridna digitalna agencija koja povezuje studente digitalnog marketinga, ali i ostalih studija Sveučilišta Algebra s malim poduzetnicima, kako bi studenti imali priliku raditi na stvarnim projektima za klijente
Digital Talents: Prava digitalna agencija u rukama Algebrinih studenata
Studenti angažirani u projektu Digital Talents oblikuju tvrtkama sve dimenzije digitalne prisutnosti te im omogućuju da lakše i efikasnije ostvare svoje poslovne ciljeve. Time stječu stvarno iskustvo, uz svo teorijsko znanje koje im pružaju njihovi nastavnici na studiju digitalnog marketinga.
Iako su započeli kao agencija s fokusom na mikro i male poduzetnike, danas Algebrini studenti pod okriljem Digital Talentsa rade i za puno ozbiljnije tvrtke i organizacije kao što su Raiffeisen mirovinski fondovi, Zagreb Film Festival, Europska komisija, Significo grupa, Poliklinika Bolanča i mnoge druge. „Cilj nam je bio kreirati „tvornicu digitalnih projekata za studente“ koja će našim studentima omogućiti da steknu radno iskustvo i da što prije započnu raditi u realnom sektoru. Pod vodstvom iskusnih mentora, profesora i marketinških stručnjaka iz Algebre, studenti angažirani u agenciji Digital Talents oblikuju tvrtkama sve dimenzije digitalne prisutnosti te im omogućuju da lakše i efikasnije ostvare svoje poslovne ciljeve“ – rekao je Mario Fraculj, voditelj katedre za ekonomiju Sveučilišta Algebra i direktor agencije Digital Talents.
Viktoria Markota, studentica digitalnog marketinga na Sveučilištu Algebra kaže da je izuzetno važno pružiti mladim ljudima priliku da steknu praktično iskustvo jer je to ono što poslodavci najviše cijene: „Projekt na koji sam najponosnija do sada je “Pobjednički start” – kampanja za Raiffeisen mirovinske fondove, gdje smo educirali publiku o načinima i važnosti ulaganja u mirovinske fondove. Rad u agenciji je sjajno iskustvo jer me naučio odgovornosti, strukturi rada i načinu komunikacije s klijentima, što odmah mogu primijeniti u svom freelance poslu.“
S njom iskustva dijeli i Patricija Mrkonjić, koja kaže da joj je Algebra pružila puno prilika kao što je sudjelovanje na BIP-u (Blended intensive programme) u Belgiji gdje je provela tjedan dana radeći na marketinškoj strategiji za klijenta: „Dio sam Digital talents, agencije koja okuplja Algebrine studente i omogućava im stjecanje iskustva kroz rad na projektima za stvarne klijente. Volontiram u studentskoj udruzi Ekonomska klinika u sklopu koje sam nedavno organizirala marketinšku konferenciju na Algebri koja je okupila više od 200 sudionika.“
Stipendija Luka Mak za najperspektivnije mlade nade iz područja digitalnog marketinga
Četvrtu godinu zaredom Sveučilište Algebra u suradnji s Raiffeisen Bank Austria stipendirat će jednog studenta digitalnog marketinga Stipendijom „Luka Mak“. Trogodišnja stipendija vrijedna je gotovo 100.000 kuna i u potpunosti pokriva troškove trogodišnjeg programa preddiplomskog studija digitalnog marketinga na Algebri. Luka Mak prerano je preminuli mladi stručnjak RBA za digitalne kanale i platforme, a u njegovu čast pokrenuta je stipendija u spomen na pozitivan duh i inspiraciju za stjecanjem novih znanja koju je Luka prenosio na svoje okruženje u svakodnevnom radu.
„Digitalni marketing područje je u kojem se promjene, zahvaljujući naprednim algoritmima, događaju na tjednoj, nekad i dnevnoj razini, te se od stručnjaka očekuju napredna znanja, analitičke vještine i brza sposobnost prilagođavanja različitim digitalnim kanalima na kojima se kreiraju marketinške strategije i kampanje. Danas je digitalni marketing must have dio svakog kvalitetno izgrađenog marketinškog odjela tvrtke neovisno o sektoru iz koje dolazi i veseli nas vidjeti da je i RBA to prepoznala te odlučila nagraditi najbolje mlade talente upravo stipendijom za Algebrin studijski program“ – rekao je član Uprave Algebre, Hrvoje Josip Balen.
Kandidati koji žele sudjelovati u stipendijskom natječaju moraju do 9. lipnja 2024. na adresu prijavni.ured@algebra.hr poslati svoj životopis, Zamolbu i odgovore na sljedeća dva pitanja:
-
Koji je za tebe dobar primjer digitalnog oglašavanja i zašto? Slobodno potkrijepi primjerom.
-
Koji je za tebe loš primjer digitalnog oglašavanja i zašto? Slobodno napiši svoj prijedlog kako bi to moglo izgledati bolje.
Prijaviti se može učenik koji aktualne godine prvi put upisuje prijediplomski studij Digitalnog marketinga. Idealan kandidat za ovu stipendiju je u stalnoj potrazi za znanjem, rado sluša, ne boji se postavljati pitanja, a još više voli tražiti odgovore. Više informacija o prijavama dostupno je na web stranicama Sveučilišta Algebra.
Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.
Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000€