Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 2

Dani komunikacija: Pobjednici Effie i MIXX natjecanja

Dani komunikacija: Pobjednici Effie i MIXX natjecanja
21

Nakon iscrpljujućeg i dugotrajnog promišljanja, stručni žiri izašao je pred javnost s imenima onih koji će s Dana komunikacija otići teži za točno onoliko koliko iznosi težina Effie nagrade

Nakon iscrpljujućeg i dugotrajnog promišljanja, stručni žiri prepun prekaljenih profesionalaca i znalaca izašao je pred javnost s imenima onih koji će s Dana komunikacija otići teži za točno onoliko koliko iznosi težina Effie nagrade, prestižne nagrade koja se dodjeljuje agencijama i projektima koji su uspjeli ujediniti kreativnost i rezultate.  
 

Ovo su imena dobitnika Effie nagrade za 2018. godinu: 
 

Grand Prix + zlato: 
Ožujsko pivo - kampanja "Žuja je zakon (2015-2017)" u kategoriji Dugoročna učinkovitost za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije

Zlato: 
Pipi - kampanja "Boli me pipi" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Dalmacijavino Split, agencije: Imago reklamna agencija, Jedinica i nula

Brufen Effect - kampanja "Nemojte mučiti sami sebe" u kategoriji Roba široke potrošnje za klijenta Mylan Hrvatska, agencije: Señor, Advans, Centralna jedinica

Ožujsko pivo - kampanja "Budi hrabar - počeši s razlogom" u kategoriji Neprofitabilne, pro-bono, humanitarne kampanje za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije

Srebro: 
Karlovačko - kampanja "Kako siješ tako ćeš i piti" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Starcom/Publicis One

Ožujsko pivo - kampanja "Mame i tate su zakon" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno)za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian

Bronca: 
Stari lisac - kampanja "Lansiranje Starog lisca - Kreni u lov i probudi u sebi Starog lisca" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Publicis, Starcom/Publicis One

Iskon Internet - kampanja "Iskon Casting" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Iskon, agencije: Señor, Pro Media Group, 404, Centralna jedinica

Tele2 - kampanja "Pokućni internet" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Tele2, agencije: Imago reklamna agencija, Media Polis

Croatia osiguranje - kampanja "Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami" u kategoriji Korporativni ugled, image i identitet za klijenta Croatia osiguranje, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Brigada, Millenium promocija

 
Najistaknutiji u digitaliji!

Jednako iscrpljujuće je bilo i žiriju koji je trebao između velikog broja sjajnih digitalnih projekata izabrati onaj jedan koji je bio najsjajniji. Koja je to agencija ove godine pokazala da uz iznimnu kreativnost, strategiju, izvedbu i inovativno korištenje medija može postići vrhunske rezultate? Konačno znamo i to.  
 

Dobitnici MIXX nagrada za 2018. godinu su:

Best Website: Vipnet.hr, web.burza za klijenta VIPnet


Best Mobile App: Terappia, Infinum za klijenta Novartis


Best Tech & Innovation: Foto - prepoznavanje, Undabot za klijenta Njuškalo


Best Social: Vip YouTube Akademija, Degordian za klijent VIPnet


Best Search: Searching Bike.hr in 2017, SeekandHit za klijenta Sensus Grupa


Best Branded Content: Vipme Nema da nema, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta VIPnet


Best Media Strategy: Shake&Take 2.0, 404 za klijenta Coca-Cola Adria


Direct Response and Lead Generation Campaign: Projekt Meandar, M+ Agency za klijenta Feal IN


Cross-Media Integration Campaign: Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta Croatia osiguranje


Brand Awareness Campaign: Beck's - Scratch4Art, 404 za klijenta Zagrebačka pivovara


Best in Show: Boli me Pipi, Imago Ogilvy za klijenta Dalmacijavino
 
 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
Koordinacija: S Antine ponistre se vidi meta
PROMO

Koordinacija: S Antine ponistre se vidi meta

Knauf neprobojni sustavi omogućuju neometan rad unutar institucija koje zahtijevaju povećanu sigurnost.
Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak
ŠTO DONOSI 2025.?

Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak

Ovo je godina u kojoj učimo prepoznavati što je bitno za nas osobno i sa svojim talentima i darovima doprinositi zajednici i društvu. Svi ćemo doživjeti neki prijelaz od starog prema novom
'Mislio sam da sam bolji od svih u Barceloni, a žalim za ono što sam rekao treneru u HSV-u...'
DOKUMENTARAC O HALILU

'Mislio sam da sam bolji od svih u Barceloni, a žalim za ono što sam rekao treneru u HSV-u...'

Sjećam se da se o njemu počelo pričati kada je imao 14 ili 15 godina. Njegovi potezi i talent stvarno podsjećaju na Lea. Imao sam zadovoljstvo igrati s obojicom i znam da su jako slični, prisjetio se Ivan Rakitić