Obavijesti

Promo sadržaj

CRO Commerce predstavio servis za prepoznavanje lažnih web stranica

CRO Commerce predstavio servis za prepoznavanje lažnih web stranica

Udruga eCommerce Hrvatska je u petak održala četvrtu CRO Commerce konferenciju na kojoj su prezentirani rezultati novog istraživanja navika online kupaca.

Iako više od 37 posto Hrvata kupuje online jednom mjesečno, a čak 25 posto njih barem nekoliko puta tjedno, čak 61 % je izrazilo da ima strah od krađe podataka prilikom online kupovine. Udruga web trgovaca je s ciljem povećanja povjerenja u online kupovinu predstavila servis koji pomaže prepoznati je li neka web stranica ili webshop siguran.

Ako se bojite ostaviti podatke kartice na nekom webshopu, u samo tri sekunde ga možete provjeriti na našoj stranici check.ecommerce.hr. Iako je kupovina kod većine domaćih webshopova sigurna, u vrijeme Black Friday akcija se pojavljuje dosta lažnih stranica, pa smo u suradnji s kompanijom Visa na izradili i prvi vodič za online kupovinu koji možete preuzeti na našoj stranici“, poručio je predsjednik udruge Marcel Majsan.

Konferencija, čija je glavna tema bila 'Experience the future', okupila je stručnjake iz Hrvatske i regije koji su predstavili trendove u online prodaji te otkrili kako su se potrošačke navike mijenjale nakon pandemije.

Konferencija je okupila preko 400 trgovaca, logističara, te IT i marketing stručnjaka iz regije

Ivan Gembeš, voditelj ključnih kupaca u Hrvatskoj pošti, predstavio je prednosti usluge Hrvatske pošte Paket24, jedine takve usluge koja pokriva cijelu Hrvatsku i jamči uručenje pošiljaka idući dan, odnosno u dogovorenom roku.

Marko Radenović iz konzultantske kompanije McKinsey i Joško Mrndže, generalni menadžer Googlea za regiju, predstavili su budućnost digitalne trgovine u jugoistočnoj Europi i Hrvatskoj i istaknuli brze promjene nakon pandemije, kao i važnost usvajanja digitalnih vještina u novo doba.

Kriza je prilika za ulaganje, a najpoznatiji hrvatski matematičar Toni Milun govorio je o pet principa financijske pismenosti, pojasnio zašto bismo trebali postaviti dugoročne financijske ciljeve ponašanje, koji sve oblici investiranja postoje, te zašto prvo platiti – sebi.

Neizostavna tema za sve dionike eCommercea je nova regulativa i pitanje što ona donosi trgovcima i na što se tržište treba pripremiti. O novim zakonskim promjenama u elektroničkom poslovanju i trgovanju govorila  je odvjetnica Dijana Kladar.

Agencija Hero Factory provela je istraživanje kako se oglašavaju hrvatski web trgovci, a rezultate su ekskluzivno predstavili na konferenciji.

Konferenciju je zatvorio poznati internetski stručnjak Nedim Šabić koji je otkrio sedam najvećih grešaka online trgovaca, a snimke svih predavanja na obje pozornice možete pogledati ako se učlanite u udrugu eCommerce Hrvatska.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.